Nog steeds mooi weer

Dienstag 25.Oktober
Wel wat minder weer maar ondanks toch een prachtige dag en in de middag zelfs nog even de 20 graden gehaald. Overal is iedereen keihard aan het werk in de tuin om alles winterklaar te hebben. Wij zijn vanmorgen even bij het huis van Annemarieke de tuin op orde gemaakt en de bak gelijk neergezet en de gele zak. Jan nog geprobeerd om de wc bril vast te krijgen maar dat lukte nog niet want aan een kant moet hij eerst de wc borstel van de muur halen om er bij te kunnen. Maar hij was het gepriegel zat dus hij gaat nog een keer , de bakken moeten toch ook terug gezet worden. Daarna hebben we bij de buren het huis gepoetst en de morgen was voorbij.
Ik had gisteren al gekookt dus moest alleen de soep nog pureren en warm maken.
In de middag kwam Ingrid even koffie drinken en Theresa is gelijk gebleven , die zit aan haar eigen tafeltje te knutselen. Ze is in de ban van Halloween en ik heb een halloweenboek en daar trekt ze dingen uit over , kleurt ze en knipt het dan uit. Jan weer naar zijn werk en ik toch maar weer met een tevreden gevoel even zitten.
Morgen heerlijk een vrije dag, het is de Nationalfeiertag. Wel lekker een dagje vrij tussen door.
Verder is Theresa helemaal in de ban van de dvd Blub ik ben een vis met het K3 titelsong liedje. Was nog van Jannick en nu kijkt zijn dochter het. De tijd tikt door en ik vind het totaal spannend , het is de dagen aftellen tot zijn 2e dochter er is.