Het blijft frisjes bij ons

Vandaag hoeven we niets behalve naar de apotheek. In het hele land wordt het tussen de 25 en 30 en bij ons blijft het nu steken op 20 graden. We hopen toch op iets meer vandaag. De wind blijft stevig. Maar tot nu toe helemaal dichtgetrokken.
Ik was pas om 9 wakker , een rondje ontbijt tv en ondertussen mijn ontbijt gegeten. Dan opgestaan douchen en een kop koffie.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten . Het was nog steeds niet echt warm met 19 graden en heel veel wind. Om half 3 zijn we samen een rondje gaan lopen en gelijk even langs de apotheek. Af en toe viel de zon door de wolken en was het ietsje warmer. Er waren wel zeer dreigende zwarte wolken maar meer dan een enkel dropje kregen we niet. Ik werd gebeld door Mathias voor Theresa. Dus Ingrid gebeld die nam niet aan , dan Theresa zelf geprobeerd en die nam aan en ze waren in Graz en zouden naar huis gaan. Dus haar gezegd dat ze Mathias even moest bellen.
Om half 5 belde ze mij en zei Oma ik weet al wat Matthias wilde , hij wilde met mij om 4 uur naar de bios naar de film van de Minions. Helaas was ze te laat thuis. Dan zei ze mij Oma ik kom de 22e en blijf tot zondag kan ik dan kamperen in de tuin. Ik uh ja van mij wel. Dan na het gesprek even naar beneden gelopen want Jannick had ik thuis horen komen. En die zei nee dan komen ze niet. Ik zei hem maar ze vroeg nog na bij Ingrid. Heeft hij een berichtje op de 8e gekregen dat niet gezien. Even bellen is er niet bij. Ik heb ook vaak dat ik een berichtje over het hoofd zie. Ze hadden dus voor een gesloten deur kunnen staan. Meli werkt dan dat hele weekend.
Ze komen nu morgenavond want ze gaan donderdag met Meli op het bedrijfduitje van het ziekenhuis mee. Ze gaan dan naar de dierentuin in Schmiding. Meli rijdt zelf met de kinderen want ze is bang dat Sabrina niet zo lang blijft zitten.