Ik ook mijn Corona prik gehad

Vanmorgen vroeg wakker een poosje tv gekeken maar dan toch opgestaan. Na het douchen eerst het haar van Jan geknipt . Hij had her en der een pluk haar en die plukken waren onwijs lang. Ik heb hem gevraagd zal ik je gewoon kaal maken met de tondeuse maar dat wil hij niet. Dan kon hij gaan douchen en ik aankleden.
Na het ontbijt en een kop koffie moesten we op weg naar Schladming. Zo rustig als het was toen Jan zijn eerste prik kreeg , zo druk was het nu. Ze hebben nu eindelijk de vaart erin. Het was super mooi weer en ik dacht dan neem ik gelijk wat boodschappen mee want groente is echt karig. Zoals ik wel eens schreef is op woensdag in Liezen niks maar dus ook in Schladming niks. Ze hadden allerlei aanbiedingen die nog gewoon lopen maar ze hadden niets geen aardbeien geen rucola en heel veel andere dingen ook niet. Ik dacht laat ik even bij de Eurogast kijken en daar had ik gemengde salade, witlof en ook rucola maar behalve allerlei salade en kool hadden ze ook verdre niks. Maar ik heb weer veel vleeswaren, braadworsten voor de helft van de prijs ingekocht daar maak ik allemaal kleine pakjes van en vries het dan in. Je merkt goed bij de Eurogast dat de horeca en zo op zijn gat ligt. Daardoor elke keer veel voor de helft van de prijs helaas heb ik niet veel plaats in de vriezer want hebben dan ook veel grootverpakkingen diepvries voor de helft. Dan toch maar naar huis gereden met een tussenstop bij de Unimarkt maar ook daar hadden ze niet wat ik wilde,
Thuisgekomen gegeten. maar broodjes met kipnuggets gegeten. De gulash eten we morgen als die wat langer staat is het beter van smaak.
Ik zit zoals zo veel maal de afgelopen tijd zonder internet , dit doe ik met mijn telefoon. Ze zegegn dat er last is van magnetische velden doordat ze aan de hoogspanningsmasten werken en het hele Ennstal zou er last van hebben. Erg fijn als je een bedrijf hebt .

Fijn Nicolette! Dat is (hopelijk) het begin van het normale leven.