Zeer hete dag

Vamorgen om 8 uur wakker en omdat we niets hoeven een rondje ontbijt tv gekeken . Ondertussen mijn brinta gegeten. Dan opgestaan en alle ochtend dingen gedaan.
Het is gelijk al warm dus snel alles open gedaan. We gaan voor een rustige dag dan kom je de hitte het beste door.
De was gedaan en wat opgeruimd en dan middageten maken. Samen met Jan middageten gedaan . Wat later aan de wandel om wat inkopen te doen en de autospiegel te halen. Dit keer de goede meegenomen. Voor 10 Euro weer klaar. Ik had een foto van Theresa op het paard uitvergroot en nu bij de Bipa laten afdrukken die is zeer mooi geworden. Hij hangt bij mij in de verzamellijst en ik heb er ook eentje voor haar afgedrukt. Dat kost tegenwoordig ook geen drol meer. In de middag verder alleen uitpuffen want warm is het we haalden de 34 graden. De deuren open tot zeer laat en dan gekiept open gelaten.
Eind van de middag kwam Jannick een bakkie doen, altijd goed en gezellig. Meli werkte nog. Bij Amadeus was een bagger bezig tot laat , ze gaan gewoon door met de voorbereidingen . De bouw is nog steeds niet goedgekeurd. Tja ze doen hier toch wat ze willen. Met genoeg geld krijg je alles er door.