foto van Jannick als mini langlaufertje

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag 17 april
Het mooi weer is over en het regende vanmorgen flink. Wat ons meer verontrustte was dat rond een uur of 10 het begon te sneeuwen en het bleef vanaf zo,n 1300 meter liggen.
Gelukkig klaarde het later toch weer op. Want het is wel gek als het 2 weken zo warm is geweest om weer nieuwe sneeuw te zien liggen.
Vanmorgen maar weer eens gaan sporten en Jan is ook sinds 3 dagen weer met lopen begonnen. Dat moet hij wel als hij de 24 uursloop wil doen. Jannick kwam toevallig afgelopen vrijdag Hannes tegen op het ziekenhuis, was gevallen met skiën en heeft zijn ribben ernstig gekneusd. Wij kwamen hem gisteren tegen bij de bank en hij had nog veel pijn maar alweer goede moed om ook de 24 uursloop te doen. Als makelaar van de bank en burgemeester kan je moeilijk ziek zijn. Jan en Jannick lopen dan nog steeds voor de gemeente Pruggern.
De loop is dit jaar een jubileum, ik geloof 20 jaar maar zal ook gelijk de laatste keer zijn.
Het is echt een gigantisch festijn met een enorm tentenkamp en eet en drink toestanden.

Jan en Jopie ik heb jullie brief gekregen en leuk die foto. Vraagt Jannick aan mij”wie ben ik nou eigenlijk”zeg ik wat denk je van die met helm, vraagt hij waarom droeg ik een helm? Dat was dus lachen want zo,n wilde als hij vroeger was.

Ria , Jan heeft je verjaardagskaart ook vandaag gekregen. Je weet nooit hoe het met de post gaat soms binnen een dag soms duurt het 2 maanden dus het valt nog mee.
Ik geloof dat je een sms je gekregen hebt met gefeliciteerd. Foutje, ik heb een nieuwe telefoon en wist niet hoe het werkte . Jannick wel zei hij maar ipv Kirsten had hij dus Klene.