Nog altijd zonnig en warm

Vanmorgen werd ik wakker , heerlijk geslapen en even later kwam Ingrid , Sabrina brengen. Opgestaan nadat Sabrina gehaald was. Het was om 9.15 al 19 graden buiten niet normaal dus.
Van alles en nog wat gedaan en dan de grote kaas maar eens gaan snijden en alle stukken gevacumeerd-Dat was een aardige klus.
De mevrouw die me geappt had kwam het loopautootje halen dus die ben ik nu kwijt.
Het eten was snel klaar gewoon de restanten bami van gisteren gegeten alleen wat kroepoek en emping erbij gebakken.
In de middag samen met Jan aan de wandel gegaan en een zakje met vogelvoer voor mijn huisje meegenomen. Het was zo warm in de zon. Thuisgekomen mijn huisje gevuld en Jan heeft het opgehangen. Helemaal blij ermee. Dan kwam Ingrid Sabrina brengen, Theresa ging bij haar vriendinntje Belana spelen en Ingrid naar haar therapie. Ze had muffins gebakken dus we hadden wat lekkers bij de koffie- Jan nog even gestofzuigd en ondertussen is het half 4. De balkon deur gesloten want de zon is weg en dan koelt het hard af, de katten waar het niet helemaal eens met me.
Sabrina speelt in haar loopkarretje en ze gaat nu steeds staan wat een enorme vooruitgang is. Ze gaat voor de kachel staan dan kan ze zich zelf zien in het ruitje en gaat dan op en neer , zitten staan zitten staan. Uiteraard onder grote aanmoedigingen van Oma. Ook kan ze met het karretje aan de salontafel en ze ging boekjes kijken. Eind van de middag kwam Jannick ook thuis ook aan de koffie . Om kwart voor 6 kwamen Ingrid en Theresa weer thuis en gingen allen naar beneden.