Sneeuw

na de regen is de sneeuw gekomen en best veel. Ales was groen en alles is nu wit en het was toch een 15 / 20cm gevallen.
We werden wakker gemaakt door Ingrid die de babyfoon kwam afgeven. Op dinsdag heeft Theresa op de Kiga om half 8 al muziekles. Sabrina sliep nog tot Ingrid terug kwam. Dan even koffie drinken samen en daarna ben ik gaan douchen en aankleden. Omdat ik niet genoeg geld in huis had om de bestelling te betalen samen met Jan eerst even gaan tanken en dan geld halen. Maar we moesten eerst even de auto van sneeuw bevrijen. Later kwam Ingrid om te zeggen dat de bestelling wordt opgestuurd en betalen aan de postbode zonder extra kosten. Dus ik had voor niets geld gehaald. Maar dan ligt het maar klaar voor de postbode. Het komt dan waarschijnlijk als Ingrid al naar Wenen is.
Dan eten gemaakt en samen met Jan gegeten zo is er weer een halve dag voorbij- Het is niet heel warm buiten met 6 graden maar wel gestopt met sneeuwen. Hoewel nu 13 uur en de zon gaat schijnen dus wordt het misschien nog wat warmer. De skipistes blijven hier toch open tot de paasmaandag of wel 22 April.

Liduina (grapjas) ja dat vergeet ik nooit meer maar mijn telefoonboek in mijn telefoon blijft een eigen leven leiden-

Annemarieke wat is dat krentenbrood lekker. De familie heeft het ook al gegeten en denken er net zo over. Dat is wel lang geleden dat we zoiets gegeten hebben, we nemen steeds een stukje bij de koffie lekker met wat roomboter. En de sneeuw was natuurlijk speciaal voor jullie.

In de middag was er wel zon maar he
t was toch niet warm, de deur kon ook niet open blijven. Omdat het niet warm geworden is ziet het er ook nog steeds wit uit.

Af en toe vind ik een foto op internet , dit keer van Malcolm

Vanavond naar de Fachschule waar de voordracht over slapen wordt gehouden. Jan wil wel mee dus ik hoef niet alleen.

Dat krentenbrood is een specialiteit van een bakker uit Uitgeest. Bakkerij Putter. Spijs rood. <3