Wat een ...................dag het blijft maar regenen en veel wind

Vannacht 3 x wakker omdat de maaginhoud terug kwam en bij de laatste keer dacht ik ik stik. Eruit gegaan en een uurtje gezeten en dan in zithouding gaan slapen. Om half 9 wakker en opgestaan. Door het ongemakkelijke slapen heb ik spierpijn. Ik blijf een vervelend kriebel gevoel houden en ik moet daardoor hoesten .
Jannick kwam met de kinderen koffie drinken en de kinderen bleven. Sabrina kruipt onder de Hockers door en achter de kat aan. Theresa ging kleuren en dat wilde Sabrina ook dus samen op de grond met Theresa . Allebei een kleurboek en een bak kleurtjes. Sabrina straalt dan. Dan werden ze gehaald door Ingrid om te gaan eten. Ik ook aan het eten begonnen. Lekker Fladenbrot, Gyros, Salat en een sausje. Dat ging er wel in .
Ondertussen half 3 en het blijft maar winderig en regenen, warm is het ook niet. Het had geen dag geweest om met een Bagger aan de gang te gaan. Staat nu voor over 14 dagen gepland. Hij moest eerst het achterstallige werk weg werken die door de reparatie ontstaan was.
Kreeg een berichtje van mijn nicht Karin dat haar zus Yvonne geopereerd wordt aan haar aortha, we duimen maar dat het allemaal goed gaat. Ouderdom komt met gebreken . Het is nu half 3 en ik zit in een donkere huiskamer dus zo het licht maar gaan aan doen en ik denk erover om de kachel aan te maken. De zomer is begonnen maar we merken er niets van.
Een beetje van alles en nog wat gedaan , een wasje, het vlees dat ik gekocht had in porties ingevroren, opgeruimd en genoeg voor vandaag.
Ondertussen bericht dat de operatie van Yvonne voorbij is, ze is er nog niet gaat nog even duren.
Nu gemütlich met de kachel aan een film kijken die veel humor heeft en relaxen.