Onverwachte dingen.

Vanmorgen om 9 uur wakker en dan ook gelijk opgestaan. Alle ochtend dingen gedaan, de vaatwasser leeg geruimd en de wasmachine gevuld en aangedaan. Dat ruimt altijd op het oog flink op. Dan aan een kop koffie. Het eten voor vandaag uitgezocht , we eten uit de vriezer. Daar moet plaats in komen. Dus het werd bami en nog een keer een kipdrumstick uit de airfryer. Super lekker . Dus daar was ik weinig tijd aan kwijt. Nu de was even in de droger doen dan kan die ook vanmiddag de kasten weer in. De hele ochtend de deur open gehad want het was super mooi weer. Maar nu toch de deur dicht want het koelt af en de weersomslag komt eraan.
Samen met Jan gegeten. Ik had een poosje met Jannick gebeld en die zei dat hij wel tot de laatste dag moet werken want er zijn weer 2 man uitgevallen. Ook hij was stom verbaasd om te horen dat Theresa bij Maria had geslapen. Vanmiddag heeft hij een belangrijk gesprek over de kinderen en ik ben nieuwsgierig wat daar uit komt. Ik dacht ik bied aan om met hem mee te gaan maar Meli gaat toch met hem mee. Ik hoor het dan later wel. De week begint goed mijn PSN gesprekspartner is weer beter dus morgen weer een afspraak en ook de PSN groep mag weer starten dus ik geloof de 24 e weer dat is gezellig. Dat lag stil door de Corona. Woensdag komen de kinders weer dus ik hoef mij deze week niet te vervelen.

Jan en ik waren aan de wandel gegaan om de vergroting op te halen ondanks de 3 a 4 dagen is die na een week nog niet binnen. Dan belt Jannick of wij met Theresa naar de Rainbow konden gaan want Sabrina is ziek. Dat was heel kort dag dus snel naar huis en dan met de auto Theresa opgehaald en gelijk door naar Stainach. Theresa afgeleverd en dan is goede raad duur want wat gaan we doen. Eerst naar de Landena waar ik weer dingen heb meegenomen. Dan naar de Hofer van de Hofer naar de Tedi en dan was het pas 5 uur dus naar de Rainbow gereden en gewacht tot ze klaar was. Snel terug naar Gröbming en haar thuis afgezet. Wij naar huis en aan de koffie. Die hadden we ons verdiend met een lekker stuk van de Guglhupf van Rob. Ik ben wel moe en nu even wat tv kijken. Jannick is nog niet terug van zijn afspraak.
Theresa had ooit afgesproken dat als ze Maria en de kinderen Teresa, Valentina en Jakob weer zou zien zou ze komen slapen. Eigenlijk wilde Ingrid het niet maar Maria had gezegd kom op we doen het gewoon vandaar. Theresa had het leuk gevonden.