Toch sneeuw

Oostenrijk, Kleinsölk

Mittwoch 19.Februar
Het is …................................weer. Boven de 1300 meter sneeuwval kan tot 50 cm bijvallen daaronder is het dus regen bij hoge temperaturen. Dus grauw en grijs en we zitten de hele dag met het licht aan-
Jannick is nog onderweg naar en ik denk ondertussen in Denemarken en onderweg riching Karup waar hij in de buurt moet zijn. Hij zou op zijn gemakkie vandaag verder gaan rijden .

Ondertussen is Jannick goed aangekomen en is hij ook al aan het opbouwen van zijn stand op de beurs. Dan kan hij morgen een dag vrij nemen.

Om het af te leren vandaag nog eens zilver en brons bij de dames op de 5km.bij het schaatsen.
Björndalen haalt nog een medaille en is nu de succesvolste biatleet ooit. Word nu wel een beetje Olympia moe en dat komt door het eeuwige herhalen wat ze op de Duitse en Oostenrijkse zenders doen , er is genoeg om uit te zenden maar als er geen van hen mee doet zenden ze niets uit.

We zouden geen sneeuw krijgen maar ik verbaasde me vanmorgen al dat het vlak boven ons sneeuwt en dat is toch echt geen 1300 meter maar sinds vanmiddag sneeuwt het zelfs bij ons op 800m.
Jan kwam net thuis uit zijn werke en zei dat hij echt last had gehad van die natte zooi.

Ik ben helemaal blij want Els , Nance en Erna komen ook een bakkie koffie doen op 29 mrt. En ik kan een koffer van Els lenen want ik kan 20kg op de terug weg meenemen en ga dan in ieder geval speelgoed en boekjes bij Kirsten ophalen. Wat ik dan niet meenemen kan neem ik dan wel in juli met de auto mee.