Onverwacht uit eten

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen niet al te vroeg wakker goed geslapen dus kon weer slecht eruit komen. Al vroeg met Diane aan het telefoneren een gezellig begin van de dag.
Jannick kwam koffie drinken, even later kwam ook Theresa. Ze gingen uit eten met elkaar . Eigenlijk wilden ze gaan zwemmen of naar Leoben naar een indoor speeltuin maar Sabrina mag niet ziek worden dus beter niet naar dat soort dingen. Ik zat nog steeds in mijn badjas toen Jannick boven kwam heb je mijn smsje niet gelezen en ik niks gehoord. Dus ik kijk heb ik er inderdaad eentje met de vraag gaan jullie mee eten ik trakteer. Dus jaaaaaaaa lekker . Snel aankleden enz. Dan met zijn allen op weg. Het was ondertussen al dik 20 graden en super zonnig later op het balkon zelfs 28 graden. Het was een grote uittocht van toeristen en we schoven ertussen in richting Liezen. Voor mij de 3e keer in 2 weken dat ik daar ga eten. Verveelt me echt niet. Ik kan nu weer zo echt genieten van eten geen maagpijn geen angst dat ik er last van krijg geen diarree boeren hikken of wat er zoal voorbij kwam.
Een soepje dan een bord met allerlei soorten garnalen en langoeste en een stuk zalm groente en wat noodles in Teriakisaus en dan nog een bord met biefstuk groente en die zwarte paddestoelen in een zwarte pepersaus. Geeindigd met toetjes en allerlei fruit. Super gegeten.
Theresa is in de tuin aan het spelen het is gewoon warm dus. Morgen verwachten we weer sneeuw ook bij ons.
Jannick kwam ook in de tuin Sabrina op de schommel en Ingrid bladeren aan het harken. Dan ik ook maar naar beneden om de bladeren te ruimen.Theresa hielp mij. Heerlijk om buiten bezig te zijn. Tot een half 4 kon ik nog het laatste half uurtje Formel1 kijken en onze Max super derde plaats nu nog wat biatlon kijken.
Weer een dag voorbij wat heet ook het weekend voorbij.