Jannick 7e op ÖM

75 4 Pruggern, Oostenrijk
aA Jannick 7e op de Österreichse meisterschaften

1 januari 2007

Wij wensen iedereen een goed 2007. De jaarwisseling is weer voorbij maar mijn hoofdpijn nog niet. We kwamen gisteren terug op de camping en de buren hadden al een feestterrein gemaakt. De temperatuur was rond nul en geen wind dus het was goed te doen. Het was een knalfeest rond een groot kampvuur met oliebollen, barbecue, hapjes en uiteraard drank.
De hele avond door was er wel vuurwerk en de stemming zat er goed in. Rond 2 uur vanmorgen was het feest afgelopen.
Jannick is vandaag met de andere Nederlandse kinderen gaan zwemmen in Wagrain. Hij is ook bij de familie van Luijk geweest, die hebben daar een pension waar nu ook veel Nederlanders waren. Veel kinderen van de Wolfskamer en de WSB gezien.
Ik ben nog niet helemaal in 2007, maar ik blijf het proberen. Ik kijk het nieuwjaarsspringen op tv in Garmisch Partenkirchen , buiten regent het af en toe en de temperatuur is 8 graden.
Ze geven voor deze week wel weer sneeuw op maar dat moeten we eerst zien voor we het geloven.
Jannick heeft een goed sportief jaar achter de rug en de wedstrijd van gisteren beloofd wat voor dit jaar. Hij staat nu op de 7e plaats bij de Österreichse Meisterschaften en is de nummer 2 van Steiermarken. We kregen de felicitaties gisteren van iedereen en ook Jannicks trainer kwam ons vertellen wat een goede race Jannick gemaakt had en hoe goed deze klassering is.
Jannick heeft uiteraard gisteravond goed gefeest dat had hij wel verdiend. Morgen moet hij weer vol aan de bak op de training want de wedstrijd van Admont is verplaatst naar a.s. vrijdag hier in Ramsau. Dit is een verenigingswedstrijd en uiteraard wil hij ook daar goed voor de dag komen. Er komen veel Nederlanders kijken.

4 januari 2007 16:22 | Door: cherique baars jannick van harte gefeliciteerd met de 7e plaats en ook alvast met je verjaardag morgen groetjes en liefs van je nichtje cherique 6 januari 2007 09:50 | Door: ria Jannick gefeliciteerd met je behaalde succes en met je verjaardag een fijne dag gewenst van on allemaal Ton Ria Martijn en Bastiaan 8 januari 2007 23:22 | Door: Hilde\ Pronk HoiJannick, Gefeliciteerd met je mooie resultaat. Ik begrijp dat je snel jarig bent, alvast van harte, groeten ook aan je ouders, Hilde 11 januari 2007 21:07 | Door: fam.Buis Jannick, Nicolette, Jan, Van harte gefeliciteerd met jou/jullie succes en verjaardag. Verder wensen we jullie een heel voorspoedig 2007. Jan,Diane,Remco en Jordy