2e dag ZWEMMEN

Slovenië, Čatež ob Savi

Sonntag 28.August
Zo dat was een kort nachtje, een aantal kamperende Slovenen vond het nodig tot 2 vannacht herrie te maken en te BBQen . Daarna ging het nog even in hun tentjes door en konden we mee horen wat een plezier ze hadden.
Theresa sliep overal doorheen die was na het zwemmen gisteravond knock out. Eenmaal hoorden we haar en ik zag haar niet meer in bed. Was ze tussen het slaaptentdoek en haar bed in gevallen en kwan ze onder haar bed vandaan. Vanmorgen wist ze dat niet eens meer. Ze was om 7.15 wakker omdat ze moest plassen dus samen met Oma die ook moest naar het toiletgebouw waar we vlakbij tegenover staan.
Dan nog even samen in bed want het was dikke mist en heel vochtig buiten maar al snel kwam de gele ploert en dan weet je niet hoe snel je uit je tent wil zijn.Dus eerst naar de Lidl brood halen en gelijk avondeten mee en een zak appelen. Kregen we hier weer monstertjes , de eersten had ze ook hier toen ze net 1 was. Zo blij was ze er mee. Thuis eerst samen een spelletje gespeeld met de voetballertjes en de monstertjes want ik had een doosje erbij gekocht toen de voetbal afgelopen was als je die uit vouwt kan je spelen en je kan ook poppetjes erin opbergen.
Dat opruimen werd niet veel want Theresa kon maar aan een ding denken.....ZWEMMEN. Alles ingepakt en dan naar het buitenbad , het kinderdeel. Wij waren al vaak hier maar nooit als het nog seizoen was, dit is ongekend dat er zo veel mensen zijn. We zitten nog net een week binnen het hoogseizoen.Alles is volgeboekt. Maar we zien dat de eersten nu gaan afreizen.
Theresa heeft absoluut geen angst voor het water en heeft zich helemaal uitgeleefd.
De kurken die ik gekocht heb zijn een succes en je ziet dat ze zich er aan gaat gewennen want het is geen zwemband en je moet wel moeite doen om te drijven. Maar ze heeft meer vrijheid. Met haar zwembril durft ze ook overal onder door te lopen waar veel water naar beneden komt. Nog een rondje drijven in een band waar we in de rij moesten wachten tot er eentje vrij kwam nog nooit meegemaakt.
Nu terug voor het middageten en rust straks nog een poosje zwemmen. Ze heeft haar Frankfurter opgegeten en een appeltje, ze had vanmorgen ook stevig ontbeten dus nu niet zo heel veel trek. Ze is nu al een poos zoet aan het spelen met haar Tip Toi boeken en stift. We blijven even uit de zon want het is te heet. Lukte net wel om de fotos van gisteren op te laden. Dus als er geen fotos ergens bij staan komen ze er wel later bij. Internet is bar en boos slecht lukt soms niet eens om een verbinding te maken laat staan fotos opladen.
Vanavond eten we van onze gasbbq, cevapcici,stokbrood en grilgroente. Campinglife.

Nog wat fotos toegevoegd van vanmiddag en vanavond. na de Bbq zijn we eerst naar het indianendorp gegaan, als echte kampeerders even bij het kampvuur. Dan bij het vissen gekeken , de kinderen halen ze achter elkaar eruit. Er is nu een hoge klettertoren en dan kan je een route daarvan af met abseilen rond en over het meer. Dan was Theresa nog niet moe zei ze en hebben we het nachtleven bekeken heel gezellig en nu 9 uur en 26 graden. Theresa in bed met een CDtje aan.Jan is de glaasjes wijn aan het inschenken . Zoals hierboven staat Campinglife.

fijne vakantie!!!!!!!!

yvonne maes 2016-08-28 18:36:36

Ziet er allemaal super uit!!! Cevapcici zalig, dat aten wij vroeger in Joegoslavie ook altijd.