Dag 9 Afscheid van de familie

Slovenië, Catez ob Savi

Het was weer zo ver, de hele nacht ziek en diarree. Vanmorgen was het weer over dan kan ik weer eten en drinken. Na tienen kwam de familie en die brachten Theresa´s spullen weer terug. We gingen met elkaar koffie drinken op het terras en Theresa en Sabrina mochten ijs eten. Het was knap heet ondanks de bewolking. Ingrid en Jannick brachten eten mee dus ik hoefde niet te koken. Aangezien we dezelfde inboedel hebben kon ik de schone spullen aan hen meegeven en de vuile bij ons in de vaatwasser. Na het eten gingen Ingrid en Jannick bij hen alles aan kant maken en Sabrina bleef dan ook bij ons. Dan was het tijdstip aangebroken dat ze op weg gingen naar huis. Jammer en helaas. We hadden fijne dagen met elkaar.
Theresa is helemaal blij ze kijkt nu telekids met al haar favorieten. Ik ben ook even de warmte buiten ontvlucht, we wilden warmte en we hebben warmte.
Af en toe een spetter maar die was verdampt voor het op de grond was maar om kwart over 4 kwam dan een flinke bui met hagel maar duurde heel kort maar wel wat afgekoeld. Het was een 26 graden.