Hm en dan kijk je op je neus.

Samstag 11-Juli
Weer een prachtige warme en zonnige dag en het wordt weer elke dag warmer.
Jannick en Theresa kwamen en de soezen met die voor Theresa gevuld met vanillepudding vonden ook hun weg.Jan heeft het plafond in de badkamer de eerste keer wit gemaakt en wat een verschil al. Tussen de middag de sushi gesneden zagen er best goed uit en smaakten zelfs zeer goed. Daarna ging Theresa slapen en wij ook even niets.
Nu is ze wakker en gaan we wandelen , Jannick , Theresa en ik. Theresa op haar driewieler mee.
Kom ik thuis heb ik mijn kruidenstokbrood verloren want die zat niet meer bij de boodschappen, nou dan kijk je op je neus.

Vandaag alweer 28 jaar geleden dat mijn moeder overleed, soms heb ik het gevoel hoe ouder ik wordt des te meer ik haar mis.

Jannick heeft voor ons ook een Amazonstick besteld , hij moet nog kijken of het met dezelfde account gaat want we zitten op hetzelfde internet. Soms is het een gekke gozer maar toch wel heel lief. Omdat we zo veel kijkplezier met die van hem hebben (we willen hem gewoon niet meer afgeven).

Maar vanavond gaan we een muziekprogramma kijken , gewoon op een normale zender. We kunnen nog buiten zitten en luisteren bij de kaarsjes.

Nou we zitten nu binnen inderdaad met kaarsen en zonder tv muziekprogramma want er barstte een noodweer los en binnen een minuut hadden we al geen elektriciteit meer en het gaat verschrikkelijk te keer. De plantenbakken aan de binnenzijde van het balkon gezet want er blijft niks op zijn plaats.

Nu gaan de alarmen ook nog af en Jannick is al weg, ik heb altijd angst en geen idee wat er nu is kan me voorstellen bomen die om gegaan zijn maar het kan ook andere ellende zijn. We wachten maar af.

De elektriciteit hadden we al snel terug al blijft het flikkeren, internet is er niet en geen idee of we wel telefoonbereik hebben. De kaarsen nog maar even aanhouden want het valt niet mee om in het aardedonker wat aan te krijgen.

Jannick was inderdaad een boom op de B320 gaan wegzagen verder is de schade geloof ik beperkt gebleven. We hebben afgelopen week meerdere keren al zo´n enorme bui gehad , het komt is gelijk heel erg en is denk ik in 10 minuten het ergste voorbij.