En een gezellige zondag

Vanmorgen ging om 6 uur de wekker , babyfoon aangezet en terug in bed . Tegen 7 ik gaan douchen en toen kwam Theresa zeggen dat ze wakker waren en dat Sabrina al uit bed gekropen was. Ik heb gezegd moet je bij Opa zijn en die heeft Sabrina gehaald. Ik aankleden en dan ontbijt maken en tafel dekken. Ik had Jannick een berichztje gestuurd eerst dat ze nog sliepen en dan dat ze wakker waren. Dan is hij met een half uurtje bij ons . Dan met zijn allen ontbijten wat vreselijk gezellig is. Na het ontbijt gingen de kinderen Telekids kijken. Ze willen allebei bij Melli zitten. Jannick heeft de telefoon van Theresa gereset en ik de fotos terug gezet en de telefoonnummers weer erin gezet. Dan is Jannick om 10 uur Mark gaan ophalen en toen ze er waren zijn ze allen zonder Sabrina naar beneden te gaan om met de Switch te spelen.Dus nu zit Sabrina heel lief bij Jan Telekids te kijken. Wel rustig zo voor ons.
Om 12 kwamen Mark en Theresa boven en ik ging tafel dekken. Jannick en Melli waren het eten gaan ophalen. Backhandl met Kartoffelsalat en Salat. Ik had er voor de kinderen appelmoes bij gezet en voor allen nog extra Kartoffelsalat . Was een beetje inschikken maar het lukte met 7 mensen aan de tafel. De kinderen vinden het ook geweldig. Na het eten wilde ik Kinderen voor Kinderen voor Theresa aanzetten maar het internet ging niet. Dan ging Opa de bak met Sintspukken van de zolder halen en het poppenbed er weer op zetten. Vanaf morgen is er Sinterklaasjournaal en Theresa is niet te houden. Tot grote fun van alle aanwezigen , Maar wat ons echt verraste dat Sabrina het sinterklaaskostuum aan wilde en ook aan hield. Ze speelde met de playmobile sinterklaas en piet. Ze had zo veel plezier. Sinterklaas krijgt een nieuw hoofdstuk.
Dan gingen Jannick, Mark, Melli en Theresa weer naar beneden om te spelen. Later ben ik sausijzen broodjes gaan bakken voor allen. Het werd al donker want de zon is al vroeg achter de berg ook al is het super mooi weer het blijft herfst. Om kwart over 5 waren ze klaar en heeft Jannick opgeruimd en daarna zijn ze naar huis gegaan. Dan ben ik de meiden gaan douchen en pyama´s aan, Dan de avond boterham. Sabrina wilde weer sinterklaas zijn dus Theresa had het pak haar weer aan getrokken. Wij genieten dubbel van alles wat Sabrina nu doet. Nu wachten of dat Ingrid thuis komt of anders dat het bedtijd is want morgen moeten beide weer vroeg eruit.
Ondertussen staat de vaatwasser voor de 3, keer aan en had ik ook nog de was vol gekregen . Weekend weer bijna voorbij. .