Een zeer rustige zondag

Ik was al vroeg wakker en heb nog steeds veel last van mijn schouder en nek. Een goede hete douche deed me goed en kon daarna weer wat bewegen.
Theresa kwam voorbij even later gevolgd door Jannick met Sabrina. Theresa kwam vertellen dat het nu nog 2 nachtjes slapen is voor Nina komt. Koffie drinken en Dominik kwam ook. Sabrina vindt het geweldig als er andere kinderen rondom zijn en ze beweegt zich op de grond tussen alles en iedereen in. Ze haalt haar boekjes in de gang uit het rek weet haar puzzels te vinden en o wee als ze een kat gespot heeft. Jannick was Ingrid helpen die gaat met de kinderen naar Oberwölz. Om 10.15 was het zo ver en keerde bij mij de rust terug alleen Dominik bleef. Voorlopig de laatste keer want hij gaat een maand naar zijn grootouders in Hongarije.
Jannick gaat naar de Porcheparty bij de Rosemi hij helpt hen bij de bediening en/of andere dingen. Hij is al heel lang bevriend met Wolfgang.
In Gröbming keert langzaam aan de rust terug want veel reizen af nu de Ennstal Classic voorbij is. In de zomermaanden is het nog wel rendabel voor de Rosemi.
Wij middageten met alleen Dominik die zeer rustig is als hij alleen is en zich nu hij een bril heeft zichzelf prima bezig houdt. Later op de middag de Formule 1 aangezet en dat loopt op de achtergrond. ben niet zo grote fan die aan de buis geplakt zit meer luisteren. Wordt meestal pas spannnend aan het einde.
Het weer is vandaag met 17 graden niet echt heel koud maar zeer zwaar bewolkt en af en toe flinke buien. Alvast een lade aan het vrijmaken in de vriezer want dinsdag komt mijn nieuwe Nederlandse snackvoorraad, Daar gaat het niet allemaal inpassen maar het begin is er. Dan alvast een deel van de vitrinekast in de keuken schoongemaakt. De glasplaatjes zagen er niet uit en stoffen helpt niet. Die moet ik echt soppen. De spullen die er in staan dus ook alvast gedaan. Ik kan er tegen aan kijken maar dan ineens is de ergernis te groot en moet het gebeuren. Stond voor morgen op de huishoudlijst. Doordat we zo veel weg zijn voor Jan blijven veel dingen liggen. Dan loop ik achter met de planning maar ik ben vaak ook te moe om het dan alsnog het te doen. Nu had ik tijd en zin en je kan het zien dus ook voldoening. Tot mijn grote vreugde werd ook Dominik al om 4 uur gehaald , ik denk dat Trixi anders denkt .
Tja slecht weer sturen ze het personeel naar huis niks vaste arbeidstijden en niet werken is ook geen geld.

Net een berichtje van Marco dat dinsdag waarschijnlijk de waren aan huis worden geleverd. Ik heb hem een extra zoen beloofd. Vorige keer zijn we naar Flachau gereden maar nu rijdt hij over Liezen naar Flachau dus komt over de B320 voorbij ons.