Een heerlijke 2e kerstdag

Ik had de wekker op 8 uur gezet want ik dacht dan heb ik een uur voorbereiding voor de kinderen komen. Dan schrik ik wakker van het blaffen van Ayla en de deurbel. Dus ik schiet het eerste aan en ren naar beneden samen met Ayla. Staan daar Ingrid en de kinderen en het was kwart voor 8.Ik wilde mijn duster dichtbinden maar ik kon het niet vinden bleek ik mijn duster binnenste buiten aan te hebben. Ayla bleef naar Ingrid blaffen maar de kinderen konden doorlopen gevolgd door Ayla. Ondertussen kwam Marjanne te voorschijn en Jannick en Meli. En ik uh ik dacht dat jullie inn Singsdorf sliepen. Maar nee ze waren om 2 uur vannacht thuis gekomen. Maar ja iedereen dus wakker. Dan maar allemaal samen ontbijten. Wat uiteraard onverwacht maar reuze gezellig was. Na het ontbijt Bescherung dus uitpakken. Allemaal voelen we ons verwend. Jannick en Meli gingen slapen want het was een kort nachtje en Meli moet vanavond weer werken. Dan de hamvraag wat doen we methet middag/avond eten? Dan besloten met Jannick samen om te gaan gourmetten. Dus vlees uit de vriezer ontdooien en in plakjes snijden. We hadden van alles en nog wat , Dan allemaal aan tafel , Jannick had Meli gewekt. Heerlijk gegeten en gezellig.. Dan opruimen en nog ijsjes gegeten. Tijd voor Meli om te gaan werken en dan om 7 uur ging en Jannick en de kinderen ook. Samen nog wat zitten met Marjanne en een film kijken. Angela had Jan gebelt en gisteren had Bianca al Jan gebeld.