Toch weer anders

Vanmorgen lag ik nog in bed een beetje tv te kijken toen Jannick belde. Hij wilde weten of wij nog inkopen gingen doen in Liezen. Dat was niet de bedoeling maar ik zei hem dat ik terug zou bellen als Jan wakker zou zijn. Ik had vannacht erge buikpijn en was meerdere keren eruit geweest. Deze keer wil het niet beteren dat ik last van mijn Pancreas heb. De buikpijn komt meestal vooral van lucht die er niet uit wil.
Na ruggespraak met Jan zijn we naar Singsdorf gereden en hebben daar Jannick en de kinderen opgehaald. Zo kon hij wat boodschappen doen voor het weekend. Doordat hij gisteren tot best laat moest werken en hij hals over de kop de kinderen had opgehaald omdat hij ook Melanie moest gaan halen in Liezen had hij geen boodschappen gedaan. Hij zat nu zonder auto dus kon helemaal niets. Daar aangekomen wilde Theresa haar kamer laten zien waar ze dan slaapt. Dat is beneden bij Heinz in de oude kinderkamer van Melli. Is inderdaad een leuke kamer. Ook de nieuwe slaapkamer van Melli en Jannick bekeken helaas een spiegeldeur kapot (wordt wel vervangen) maar erg mooi en Melli had ook een bed voor Sabrina gekocht . Daar had ze vannacht ook in geslapen. Melli weet nu gelijk hoe het is met kinderen want Sabrina was om 1 uur wakker en had plezier gemaakt. Lastig als je vroeg op je werk moet zijn.
Jannick reed en Jan is de dunne tussen de 2 kinders in en dan naar Liezen. Om 13 uur had Melli pauze en kwam ook zelf mee boodschappen doen bij de Lidl. Na het boodschappen doen heeft Jannick Melli met haar auto weg gebracht en haalt haar dan vanavond weer op met de kinderen. Wij wachten bij de Spar en dan hebben we broodjes gehaald en wat te drinken . Spullen in de goede auto gedaan , kinderen ook en wij terug naar Gröbming en Jannick met de kinderen naar Singsdorf.
Vanmorgen was het prachtig super zonnig maar wel koud met minus 2 en alles zag er prachtig uit door de aangevroren mist. Helaas vanaf 10 uur dikke mist onderweg naar Liezen af en toe dat de zon erdoor viel maar al snel helemaal en overal dikke mist en koud. Ook toen we terug reden dikke mist.
Eindelijk thuis ineens een hoop lucht en het lijkt erop dat ik nu alles kwijt ben. Maar nog wel buikpijn .Kwart over 3 waren we thuis en nu doe ik niks meer.
Morgen komt Jannick in de morgen met de kinderen en gaan we ontbijten en ze zullen wel bij mij blijven tot Jannick Melli weer moet gaan halen.

Malcolm van harte gefeliciteerd en een heel fijn weekend.