Nieuwe sponsor

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Donderdag 5 februari
Overal heeft het weer flink gesneeuwd in Oostenrijk behalve bij ons, een vleugje nieuwe sneeuw was het bij ons terwijl er in veel gebieden tot 1 ½ meter gevallen is. Wij hebben mooi , zonnig weer. Jannick werkt de hele dag in de zon en die kwam gisteren thuis met een poepbruin gezicht. Gistermorgen kwamen Peter en Marcel van Skike naar ons toe.
We hebben wat nader kennis gemaakt met de nieuwe sponsoren van Jannick.
Waarna het nu officieel is “Skike”de nieuwe sponsor van Jannick.
Ik ben weer trouw elke maandag en woensdag en vrijdag naar de sportschool. Ik doe nu het snelprogramma , dat is een cirkel met apparaten en elk apparaat doe je 1 minuut dat 1 minuut om te wisselen en dan 2x de gehele kring. Normaal train je alleen trekken of alleen drukken bij deze apparaten doe je het tegelijk. Het is voor mij op tempo nog peultjes zweten.
Maar nu ik zo weinig tijd heb een uitkomst om toch behoorlijk te trainen. Ze hebben me gevraagd voor een reclame toestand van voor en nadat je een poos bij hen getraind heb met foto en zo. Maar een erg onflatteuze foto van dik te zijn heb ik niet , die bewaarde ik niet!Mocht iemand nog wel zo iets van me hebben stuur het op naar me.
Misschien vind ik nog ergens wat. Ik ben gisteren gaan kijken of ik broeken kon vinden naar mijn smaak. Het lukt niet erg. Ik heb nu al maat 42. Maar de broeken vallen allemaal erg laag en ik heb een bloedhekel aan een koude buik of rug en om er dan weer grote truien over aan te trekken, veel keus heb je hier niet . Dus ik moet echt een keer naar Liezen gaan. De broeken die ik nu heb moet ik met een riem bij elkaar houden en veel heb ik er al weggedaan omdat het zelfs met riem niet meer ging. Ik heb gisteren dan ook mijn kasten uitgemest en Jan heeft al 2x een zak vol naar het rode kruis gebracht en de 3e staat klaar.
Ik had kleding in de kast van maat 42 tot 52. Nu wil ik zorgen dat ik niet meer dikker wordt.
Gewoon grote kleding de kast uit dan moet je wel zorgen dat je in de kleding past.
Ik voel me er ook erg goed bij. Ik ga nog elke dag vooruit op mijn beperkingen van mijn ongeval, het kost me veel tijd en training en ik moet blijven trainen anders gaan mijn spieren weer hard achteruit. Ik krijg steeds meer beweegbaarheid in mijn linkerarm en mijn rechterbeen gaat ook zeer goed daar zie je het bijna niet meer aan met gewoon lopen. Alleen als ik erg moe ben wil het wel erg terug zakken. Maar zonder blijvende training loopt het heel snel terug. Mijn hersens weigeren gewoon te blijven aansturen.