De kop van de week is er af

Vanmorgen werd ik wakker van Jan maar me toch nog even omgedraaid. Dan toch maar om 9 uur opgestaan. Eerst douchen en de rest van wat ik meestal doe.
Dan eerst de medicijnen van Jan gedaan want die had hij nodig. Hij kan het ook niet even eerder zeggen. Dan bgint hij dus met zijn ochtend medicijnen om half 11 en hij kiept de rest tussen de middag gewoon er achter aan. Daar valt bij hem niet over te praten. Ik heb eerst even een berichtje achter gelaten bij zijn neuroloog die nu samen met anderen een eigen praktijk is begonnen. Helaas voor Jan ik.betaal geen 200 Euro per keer. Dan blijft hij maar in de Dopplerklinik en kijken we of er andere artsen zijn dan dr. Killer.
Dan medicijnen besteld .
Middageten gemaakt en met Jan gegeten . Om half 3 tijd voor een wandeling en gelijk langs de apotheek. Maar de medicijnen waren er niet dus morgen nog een keer. Ik was alleen aan de wandel , Jan wilde niet mee. Er begonnen onderweg al zeer donkere wolken samen te komen. De bui kan hier komen maar ook ergens anders. Ingrid was de spullen van de kinderen komen halen. Ze vertelde dat Sabrina morgen met de Kiga naar Öblarn gaat Ze gaan naar het waterproject in de Walcher.
We zaten weer eens zonder internet dus mijn hotspot van de telefoon gebruikt. Eind van de middag belde Jannick en een hele poos met elkaar gekwekt over zijn werk.
Dan even beneden het internet uitgeschakeld en weer aangezet. meestal doet het internet het dan weer. Dan zijn ze klaar met de werkzaamheden. Het schakeld nooit vanzelf weer aan.
Het was vanmiddag niet echt lekker meer , de wind was fris. Heinz en Carmen waren bij Meli en ze zaten buiten. Maar later toen ik even beneden was zei Meli dat het soms gewoon koud was. Ze was weer bezig de hoogopgeschoten grassen met de trimmer aan het doen. Het heeft wat gespetterd en het wordt steeds donkerder.