Drukke dag

Gisteravond en vannacht hoosde het maar vanmorgen droog en bewolkt met 20 graden. Tegen de middag kwam de zon door en was het heerlijk met 24 graden.
Jannick kwam in de morgen melden dat hij weg ging dus de babyfoon aan. Theresa sliep tot 9 uur.
Dan ontbijten aankleden en spelen. Theresa is momenteel nog steeds niet fit en heeft last van nukken , dat is geen goede combinatie. We negeren haar nukken zo veel als mogelijk. Jannick had vandaag zijn proefexamen om te mogen aantreden morgen op zijn theorie examen morgen.
Hij ging stiknerveus de deur uit en vanmiddag kwam het berichtje dat hij het gehaald had en dus morgen mag aantreden.
We hebben vroeg middageten gedaan want ik had een afspraak bij de psychologe. Ik heb geen vervolgafspraak dus of ze denkt ongeneesbaar of het gaat gewoon goed met mij. Ik denk zelf het laatste.
Jan was met Theresa wandelen en voor mijn afspraak kon ik nog snel wat inkopen doen bij de Penny doen. Daarna terug naar huis en Theresa in bed gestopt. Vlak daarna kwam Ingrid thuis. Ze was ziek. Ik ben al mijn vlees in porties gaan doen en vacuum gemaakt hup de vriezer in. Jan moest ondertussen weer naar zijn werk en ik even helemaal niets.
Krijg ik een berichtje van Marjanne dat ze de handgrepen vandaag voor ons mee kan nemen uit Chemnitz voor ons. Dus ik helemaal blij, ze moet ze dan nog wel opsturen. Krijg ik later een brericht van IKEA dat ze nu hier ook verkrijgbaar zouden zijn. Maar dat moet je hier altijd maar afwachten dan sta je er nog voor niets. Want je kan ze niet reserveren. Ik ben nu in volle afwachting.