De eerste BBQ van dit jaar

Ik was wakker voor de wekker en gelijk opgestaan. Ik had gisteravond al grotendeels de tafel gedekt dus snel klaar en daar was de familie ook al. Het was buiten dikke mist en nat. Sabrina wilde boven blijven en zat opgekruld in een stoel met haar tablet. Langzaam aan begon het op te klaren en de zon kwam zelfs door. Theresa was buiten aan het spelen en Jannick en Meli waren in de tuin bezig. Ze waren de pellets van het hoogbed aan het weghalen. Ze hebben een mooie metalen. Ik denk uit de tuin van het huis. Ze hebben nu ook in de kelder een treintafel en alles wat erbij hoort. Nog allerlei tuingereedschappen.
Meli heeft de grote tuintafel neeezet en Jannick de BBQ en Meli riep dat ik niet hoefde te koken. Tegen 12 naar beneden en Mark was er ook dus ik roep hallo onkel Mark. Komt Sabrina even later en zegt tegen mij kom mee en ik ga mee , ze loopt naar Mark en zegt dat is Onkel Mark en tegen hem kijk dat is Oma. De zonwering uit en Sabrina zat al van het begin af aan de tafel want ze had honger zei ze. We gingen aan tafel en Theresa zei ik wil worstjes en dan zegt Sabrina Theresa de een na de ander. Ze is momenteel echt om te lachen.
We waren bijna klaar met eten (ik zit meer voor de gezelligheid aan tafel) begon het te tikken op het zonnescherm. Het ging steeds harder regenen. Maar het werd ook wel weer minder. Alles opgeruimd en wij naar boven. Mijn suiker blijft veel te hoog en Jannick en Meli zeiden beide er moet wel wat gebeuren je hebt insuline nodig. Tja morgen mag ik weer naar de huisarts. Het is de eerste dag dat de diarree niet eruit loopt.
Om half 3 kwam Sabrina weer boven en zei dat ze weer kwam spelen.
Mijn suiker is weer wat gezakt dus ik neem een kopje koffie in de hoop dat het niet al te hoog stijgt want ik spring dan ineens naar 250 dat is in Nederland geloof ik 14. Het hoogste wat ik had was iets over de 400 dat is 23.
Gewoon afwachten en hopen op herstel.
Bedden afgehaald, 2 wassen gedaan en dan vanavond denk ik een wasmachine vol. Dan vanavond nog de F1 kijken .