Wenn der Frost im Jänner nicht kommen will, kommt er sicher im April.

Oostenrijk, Kleinsölk

Liebe die wir weiter geben ist die Saat für ein erfülltes Leben.

Vanmorgen werden we wakker in een iets van wit landschap. Wit van de vorst met een vleugje sneeuw. Jan en ik zijn snel even naar gröbming gegaan om de Post af te geven. (Stella het Magazin is onderweg)
Ria fijn dat jouw pakketje ook is aangekomen. Terwijl we onderweg waren belde Jannick of wij op Theresa konden oppassen. Nou dat wilden we wel ook al was de dame niet zo vrolijk. Zij gingen boodschappen doen en een dagje Therme in Altenmarkt.
Om 14.30 had ik haar eindelijk slapend en ze was dus al vroeg wakker. Ik moest daarvoor zelf op bed gaan liggen met haar op mijn buik. Ik kon wel video kijken maar haar wegleggen ging niet. Dus lag ik op een gegeven moment in het donker want ik kon de knopjes op mijn afstandbediening niet zien. Om half 6 was ze wakker en heb ik haar een flesje gegeven.
Als beloning 3x in de avond een poepbroek van haar. Dan haar gewassen , pyamaatje aan en kijken of ze wilde slapen in haar eigen bedje boven. Dat lukte maar na een half uur terug bij af. Dan haar maar weer meegenomen en dan om 9 uur er weer ingelegd. Zowaar ze ging slapen. Maar ook al was ze vandaag niet handelbaar, als ik haar zo zie slapen smelt mijn hart. Dan is er alleen maar een overweldigend gevoel van liefde.

Een tip van Jeannette gekregen, Nicolette als je witte kopjes en zo over hebt. in Nederland kan je viltstiften kopen en daarmee iets erop zetten en an in de oven bakken. Leuk als cadeautje. Doe ik ook als ik servies goed niet wil weggooien.