Dagje touren

Vanmorgen om 7 wakker en eerst een rondje tv en dan eruit. Alle ochtenddingen gedaan. Vaatwasser aan en de wasmachine aan. Ik ben klaar om te gaan maar Jan is nog niet eens de badkamer uit. Dus wachten tot hij klaar is met alles en dat duurt nog wel even.
Daarna gaan we op weg naar Velden am Wörthersee om de boeken en cd´s op te halen.
Jannick was vanmorgen om 4 uur al weg. Omdat de ingevoerde vrachtwagen niet klaar is rijdt hij een deel wat de chauffeur niet kan meenemen. Dat was gisteren 1 dag kantoor en dan ook nog een chauffeur ophalen die gestrand was. Dan rijdt hij de vrachtwagen terug. Ach hij heeft het naar zijn zin en dat is het belangrijkste.
Nadat Jan klaar was op weg gegaan naar Velden am Wörthersee. Onderweg belde Jannick die wilde een lift naar huis maar helaas pindakaas. Hij was vanmorgen om 6 uur in Klagenfurt, ik zei hem wij hebben eerst uitgeslapen. In 2 uurtjes waren we en we hebben eerst koffie met Pim gedronken. Dan alle boeken en cd´s ingeladen. het paste net in de auto. Dan zijn we weer terug gereden. Ik wilde eigenlijk eregns gaan eten maar nee Jan wilde niet. Uiteindelijk toen we bijna thuis waren in Haus bij de McD gegeten. Ik viel bijna omvan de honger. Ook weer in 2 uurtjes terug gereden.
Dan alles uit de auto gehaald en dan was het me genoeg voor vandaag. Ondertussen is het alweer 17 uur.
Dan blijkt dat we een pootje van de cd kast bij Pim al verloren waren. Kijk eerst wel of ik hier een pootje kan kopen .
Ondertussen een cd geluisterd van Wolfgang Ambros en Rainhard Fendrich. Heerlijke muziek. Ik geloof dat Pim zei dat het 350 cd,s zijn dus we kunnen voorlopig luisteren.

Donderdag 4 april
Vanmorgen pas om 8 uur wakker en toch een rondje ontbijt tv in bed gedaan. Dan eruit en alle ochtend dingen gedaan. Het werd vandaag super mooi en warm weer. Gisteren was het de hele dag zwaar bewolkt en hadden we wat regen.
Van alles en nog wat gedaan en dan middageten gemaakt en met Jan gegeten. Kipfilet met toscaanse groente saus met macaronie.
Het pakketje voor Sabrina van Diane is ook aangekomen. Morgen de onthulling want dan komen Theresa en Sabrina.
Dan een poos buiten op het balkon in de zon tot ik het te warm vond worden. Helaas trekt het rond 2 weer helemaal dicht.
Jannick had mij een filmpje laten zien van het moment dat in Haus al die bomen op de hellingen om gingen. Ongelooflijk als luciferhoutjes.
Vandaag weinig zin maar wel even 2 wassen gedaan. Niet veel werk maar het ruimt wel op. Ondertussen luister ik de dubbel cd van Nena. Het was een dubbel cd de eerste heerlijke muziek de tweede helemaal niks mee. Daarna Twarres , Nederlandse Folk duo van lang geleden. Wel lekkere luistermuziek. Afgesloten met Il Divo.
Soms roepen die oude nummers herinneringen of gevoelens op. Ik ga helemaal stuk van het nummer Unchained melody maakt niet uit door wie gezongen.