Rustig aan

Vanmorgen lang geslapen en dan wat Netflix gekeken.Ik was gisteravond goed ingeslapen en dan werd ik wakker van luide stemmen buiten. Dat duurde maar aan en het was half 1. Dat huis van de oude buurvrouw zitten allemaal jongeren in. Ik denk als vakantie aan ze verhuurd. Alle lichten in het hele huis aan. Ik ben opgestaan en dan zie je buiten dat bij ons het licht in het trappenhuis aan gaat wanneer iemand daar loopt. Ze wisten niet hoe snel alles stil moest worden en zo. Dan ben ik weer terug in bed gegaan maar de slaap kwam niet meer. Ergens na half 3 ingeslapen. We hebben ook gehoord dat degene die het huis gekocht heeft het weer wil verkopen..
Dus heerlijk blijven liggen en pas om 10 uur opgestaan. Dan ben ik ook fit. Het weer is opnieuw super zonnig en blauwe lucht en weer alles wit van de vorst. Jannick moest vandaag werken en vanmiddag een scholing van het RK. Meli slaapt denk ik want die moest vannacht werken.
Was gedaan,opgeruimd en eten gemaakt. Samen met Jan gegeten en dan samen een rondje maken en boodschappen doen. We zagen Jannick en Meli bij het RK .Na het inkopen doen weer terug naar huis en eigenlijk niet veel meer gedaan. Vandaag een poos met Diane getelefoneerd in de zin van beide van ons af praten.Ieder huis heeft zijn kruis bij sommige is het kruis wel heel groot en heel zwaar. Het heeft mij goed gedaan. Vanmorgen toch een telefoontje van Hartlauer gekregen dus een afspraak voor woensdag. Vandaag rustig aan dan breekt het lijntje niet.