Kerstvoorbereidingen

Om 8 uur heerlijk uitgerust opgestaan. Om half 10 kwam Ingrid met haar dienstrooster voor Jänner. Theresa bleef nog even bij ons kon Ingrid wat boodschappen gaan doen. Ze is nu Disney Winter Wünderland aan het kijken. Gisteren waren bij de Libro alle kerst dvd´s en cd´s voor de helft van de prijs ook de Disney dus. Heb er dan ook maar gelijk 3 gekocht. Vind het zelf ook altijd leuk om rondom kerst zulke dingen te kijken , nu heb ik een excuus dat Theresa wil kijken. Die is helemaal dol op Disney. In deze wordt veel gezongen tot grote vreugde van Theresa want ook dat vindt ze geweldig. Vanmiddag komt mijn nieuwe vriezer, ik heb gewoon te weinig aan mijn vriezer vooral als je er ook brood in hebt. Anders doe ik veel in de winter naar buiten maar ja het is momenteel elke keer erg warm. Ze geven wel voor komende week erg koude temperaturen op tot min 10 graden. (dan had het wel gegaan) Ik geloof ook sneeuwval de komende dagen , we zien wel.
Ik wil hem bij de andere op het voorbalkon zetten maar dan moet ik nog wel even plaats maken , doe ik dan maar als Theresa weer naar beneden is.
Ik ga morgen mijn vers spullen halen, Jan werkt morgen vroeg om 9 uur al in Schladming , er moet iets gedaan worden dan doet hij gelijk zijn normale werk er achter aan. In die tijd kan ik gaan shoppen.
De kerstdagen worden lekker rustig, ik denk lekker eten met Jan samen dan naar de avondmis .
Eerste kerstdag komen ze van beneden ontbijten die gaan dan daarna naar Oberwölz. Dus dan ga ik met Jan samen weer lekker eten. Stefanietag komen ze terug en gaan we in de avond samen eten.
Jan en ik hebben samen naar Dr Tinus in de avond zitten kijken en we gingen pas om half 2 naar bed ,we hebben echt gelachen. Wordt een kort nachtje dus.