Rustige dag met een lancering

Vanmorgen om 7 wakker , een uurtje ontbijt tv en opgestaan. Er waren wolkjes en wat heiig maar langzaam aan wordt het blauwer in de lucht. Bij het opstaan 21 graden is niet slecht. De was zit al in de droger en de 2e was in de machine. De vaatwasser leeggeruimd dat zijn meestal de eerste dingen die ik na het ontbijt of zelfs nog ervoor doe. Zo van een goed begin is het halve werk. De containers met rest en papier zijn al geleegd dus we kunnen weer weggooien. Ik heb geen plannen voor vandaag.
Jannick kwam koffie drinken en vroeg gaan jullie nog erop uit en ik waarom? Hij wil graag het gratis Mautvignet voor de Stoderzinken want dioe heeft Ingrid op haar auto. Ja dat is goed nemen wij mee , ik moet toch nog een keer naar de apotheek. Ik had voor Jan een medicament te weinig besteld omdat die niet op het vaste lijstje stond. Daar krijgt hij een verpakking van die voor 3 maanden is. Dus nog even snel een mail gestuurd. Dan op weg met Jan. Lekker in de zon wandelen. Wel erg warm op ons balkon zelfs 35 graden en dus de zonwering uit. Ik had gisteren al een mail gestuurd voor een nieuw recept voor de Metformin dus die gaan halen en nu gewoon 200 stuks. Ook Jan zijn medikament stond al op zijn kaart dus klaar nu. Het dwingt wel tot een verplichte wandeling. Ga ik op de heenweg op mijn snuitwerk. pontiftkaal vlak- Nu 2 zere handen en 1 zere enkel want die klapte om nadat ik in een gat van een verzakt keitje stapte. Met gevolg een lancering waar de amazonbaas jaloers op zou kunnen zijn.
Toch onze wandeling afgemaakt en genieten van het mooie weer en alle drukte in Gröbming.
In de middag niet heel veel gedaan behalve de noodzakelijke huishoudelijke dingen. Het eten was snel klaar de restanten van gisteren. Nog lekker ook. Jannick kwam in de middag weer koffie drinken en dan gaat hij weer. Een van zijn agamen verstopt zich steeds onder de waterbak. Hij denkt dat het het mannetje is en dat hij winterpauze maakt. Mannetjes zijn wat gevoeliger voor verhuizingen en in deze tijd is het in Australie winter.

Ik hoop dat je niet meer klachten krijgt na jouw val, Nicolette. 😘