Jannick in Denemarken, Olympia moe

Oostenrijk, Kleinsölk

Dienstag 18.Februar
Jannick was al heel vroeg weg , ik geloof 5 uur of zo. Ik hoorde net van Ingrid dat hij al heel ver was eind van de morgen ergens onder Berlijn.
Het weer was hier in ieder geval droog en het werd zelfs zonnig, maar ze geven toch weer sneeuwval op.

Op facebook stond een linkje van de trailer van de nieuwe serie van de Bergretter die in maart weer gaat lopen op tv. In die trailer is ook Jannick te zien in het verongelukte vliegtuig. Echt gaaf .

Kirsten had ook op facebook gepost, Olivia is plat op haar gezicht gevallen en een stuk van haar voortand af en het is geen melk gebit meer. Dat is balen maar hopelijk komt het goed bij de tandarts.

Ingrid heeft het nog steeds goed te pakken en Theresa is gewoon nog steeds niet fit. Hopelijk hebben ze Jannick aan gestoken lijkt me niet handig als je op de vakantiebeurs in Denemarken moet staan.

Ik heb het steeds over Ballorig maar het heet tegenwoordig de Ballebak .

In de middag uiteraard nu de 10 km schaatsen gekeken wat een spanning , jammer voor Sven dat hij genoegen moest nemen met zilver maar wat een presttie van die 3 jongens opnieuw 1, 2 en 3!!!!!!
Bergsma, Kramer en de Jong!!!!

Ingrid kwam ook nog en ik heb Theresa vermaakt en zij mij en Ingrid op internet proberen de A1 rekeningen in te zien wat op geen enkele manier gelukt is. Ingrid gaat door haar ziek zijn niet naar haar moeder , ze is veel te bang dat ze haar broer aansteekt, die wacht nog steeds op een nieuwe long en het zou funest zijn als hij ziek wordt.

Net even contact gehad met Jannick , hij is nu bij Hamburg. Zoals hij zelf zegt , hij sukkelt lekker door tussen de vrachtwagens.

Soms word ik schijtziek van bureaucratie, heb ik een auto gehuurd via Transavia is het nu gestorneerd, ik heb de creditcard en Jan is de bestuurder (ik heb geen rijbewijs.) van een gezamelijke rekening, we zijn getrouwd maar verschillende achternamen dat kan dus niet.
Nu na 20 minuten hangen heb ik rechtstreeks een auto geboekt in Nederland uiteraard de auto die ik wilde is er nu niet meer betaal dus fors meer maar het positieve we hebben een auto voor die 2 dagen.