Jannick en Ingrid naar Salzburg

Mittwoch 1.Juli
Snikheet weer , we vallen van het een in het ander. Jannick heeft ook voor vandaag geen Maurer kunnen vinden en zal dus alles moeten laten liggen tot hij er wel een kan krijgen dat wordt waarschijnlijk dan volgende week. Het is balen maar het is niet andrs.
Ik heb mijn laptop gesloopt liet hem uit mijn handen vallen. Dat heet eigen schuld dikke bult en gaat geld kosten want het beeldscherm is kapot. Geen andere pc meer voorhanden dus het kan zijn dat ik het af moeten laten weten op internet.
Pech komt zelden alleen. Tussen de streepjes kan ik nog wat zien en hoop dat ik het daarmee red tot ik een ander heb.

Ingrid en Jannick gingen naar Salzburg o.a om voor Jannick zijn trouwkleding te kopen.
Theresa was bij ons en in de middag met het badje buiten en wij op de ligtoelen ernaast. Best uit te houden met deze temperaturen, in de schaduw 28 graden.
Boven mijn hoofd was een schouwspel te zien van 2 roofvogels die een vogel aanvielen , keer op keer en elke keer wist de vogel te ontkomen al werd hij flink gepikt maar na enige tijd wist de vogel te ontkomen. In de morgen al een ree met 2 kleintjes gezien achter op de wei bij ons. Die kleintjes sprongen, renden en deden gek. Hardstikke leuk om naar te kijken. Zegt Jannick hardstikke leuk op mijn bord en lekker . Dierenbeul.
Eind van de middag kwamen ze thuis en ik heb een deel van Jannicks kleding bekeken maar nog niet alles om dat er nog iets aan vermaakt moest worden. Hij is wel meneer want het is dus van het merk Gössl.
Vanavond is het voor het eerst dat er in Landhaus Georg een Grilabend is en Ingrid en Jannick zijn proefeten. Ik heb Theresa net in haar bedje gelegd en het was eigenlijk gelijk stil. Maar ze was dan ook al vanaf 7 uur op en het was 19 uur toen ik haar naar bed bracht en ze had geen middagslaapje.
Nu genieten van de rust, Jan is nu werken want die vond het veel te warm om eerder te gaan en hij heeft toch de sleutel.