Hieperdepiep hoera Jan 73 jaar

Vanmorgen pas om half 9 wakker en om 9 kwam Ingrid koffie drinken met Sabrina. Ze vroeg heb je al buiten gekeken de boom is weg. Ik uh en kijk ligt daar die boom in de tuin, had ze vanmorgen vroeg al omgezaagd. Je ziet aan de overgebleven struiken hoe dcht het allemaal in elkaar stond want die zien er niet uit. Ik denk flink terug snoeien en dan wordt het wel weer wat.
Na de koffie gaan douchen en aankleden. Jan heeft onze balkonstoelen van de dakbodem gehaald en gelijk nog wat kleine kerstspullen opgeruimd. Ik heb de besteklade schoongemaakt dat was wel nodig maar kan er nu weer een jaartje tegen.
Ondertussen de kippensoep afgemaakt en de Erdbeerknödel maken.
Samen met Jan gegeten , heerlijk op het balkon in de zon.
Jannick had zijn motor ingeruild maar kon niet de papieren doen omdat alles dicht was. Nu belde het bedrijf dat ze de motor al verkocht hebben naar Duitsland. Dus nu moet er gezocht worden naar een Zulassingsstelle waar de motor kan worden afgemeld en waar Jannick dan de papieren kan halen. Dan moet hij ze naar Salzburg brengen. Ze hebben alleen noodbedrijf dus hopelijk gaat het lukken.
Vanmiddag gaan we weer lekker in de tuin met zijn allen koffie drinken en vandaag uiteraard taart erbij die Ingrid gemaakt heeft. Ook mag Jan dan zijn cadeautje open maken. Als Jannick thuis komt doen ga ik de hapjes maken.
Jan kreeg telefoon van zijn zus Ria maar had al enige malen zijn telefoon niet opgenomen. Ik zeg hem neem dan de telefoon mee er zijn vandaag zeker mensen die je even willen bellen. Maar dan vergeet hij het weer.
Jan heeft het schijnbaar verdiend want het is super zonnig en warm weer.
Jan kreeg ook Videobellen met Angela, Jula en Tobi .
Middageten met Jan op het balkon heerlijk in de zon en dan naar buiten in de tuin. Ik ben Ingrid gaan helpen in de tuin alles fijn knippen en in zakken doen. Ik moest stoppen toen mijn blaren van het knippen open gingen. Theresa en Sabrina waren in de trampoline en dat was lachen. Sabrina kan het niet gek genoeg gaan . Dan koffie met taart maar binnen gedaan want het was te warm voor de taart met al die chocola. We hebben gezongen en Jan heeft de kaarsjes uitgeblazen en dan cadeautjes open gemaakt. Nog even kwartetten met elkaar (zonder Jan want die is echt niet tot een spelletje te bewegen)
Dan weer naar boven gegaan en nog tot 5 uur de deur open gehad. Jannick was thuisgekomen en we gingen aan de soep en de hapjes. Jan kreeg van Jannick ook nog een cadeautje. Een bouwpakketje om een heel klein minitreintje te maken. Van mij had hij een solarmolen gekregen. Die laadt op en dan als het donker wordt gaat het licht erin branden en de wieken draaien op de wind. Theresa had knutseltjes gemaakt dus hij had een echte verjaardag.

Gefeliciteerd met Jan zijn verjaardag

Marjanne 2020-04-07 21:51:05

Jan we hopen dat je er ook dit jaar, er een onvergetelijke gezellig verjaardag hebt gehad, ook namens ons allen, heel hartelijk gefeliciteerd met je 73 ste verjaardag.groetjes uit het kleine Holland