Dag 2

Oostenrijk, Feldkirchen in Kärnten

Vanmorgen om 8 eruit toen ik terug kwam van de wc waren Theresa en Sabrina ook op. Het was al warm en het werd steeds warmer. Met zijn allen douchen en aankleden. Buiten ontbijten . Dan iedereen rondom de tent bezig. Dan een ronde gaan wandelen om te zien waar alles is. De camping loopt nu leeg. Alle Nederlanders op een paar na vertrokken. Het leverde ons een boodschappenpakket op , alles gewoon dicht en niet gebruikt. Ook gekleurde lampjes voor aan de tent. Zelf Sabrina weet nu welke tent. Als er regen komt haal ik ze binnen- Dan rondom 2 weer naar de See. Eerst gingen ze zwemmen en dan ging Theresa suppen en later mocht Sabrina ook zoals ze zegt ik wil ook suppen. Bij Theresa voorop. Tegen half 5 of zo weer terug,
Het was toch weer 33 graden. De eerste 2 dagen nemen ze ons niet meer af. Dit was de laatste dag van de hittegolf.
Liduina heeft me op de hoogte gehouden van de F1. Ik heb geprobeerd met een live stream maar mijn telefoon liep harder leeg dan ik kon kijken. Maar hij heeft ondanks het waterballet gewoon gewonnen.
Dan avondboterham buiten gegeten. De kinderen gingen binnen wat doen ook goed ze waren al de hele dag buiten.
We hebben gisteravond een soort bruin gele motten/nachtvlinders gezien met 20 cm vleugel breedte. Prachtig om te zien. Jammer dat we gezien hebben dat er vanmorgen eentje dood geschopt werd door kinderen. Kwestie van opvoeden. Theresa was er ontdaan van.
We genieten vol. Het is hier zo mooi en met mooi weer eindeloos dat meertje. Je moet wel waterschoenen aan want al die steentjes doen zeer. Ik ga met slippers erin en Sabrina heeft watersocks. Theresa is dapper gaat zonder. Er is een klein stukje helemaal afgeschermd voor de niet zwemmers daar was Sabrina eerst maar ze gaat ook gewoon in het meer.Ze was zo blij dat ze mocht suppen. Weer een tevreden dag dat zijn er vast 2 die ons niet meer afgenomen kunnen worden.

Leuke foto's van de kids zo samen, je ziet ze genieten