Pinksteren

Oostenrijk, Kleinsölk

Zondag
Pinksteren, het is geen mooi weer maar zwaar bewolkt en 17 graden. Een lekkere citroencake gebakken en dan gaan wandelen. Dat viel tegen want de luchtvochtigheid is heel erg hoog en het naar boven lopen viel me zwaar, maar na het naar boven lopen komt altijd weer het naar beneden lopen.We zijn achter ons huis naar boven gelopen en dan richting Sölker Marmor. We kwamen op het terrein van de Solker Marmor uit en het hek was dicht dus zegt Jan dan maar onder het hek door dus hij gaat op de grond liggen en rolt eronder door. Ik dacht bij mezelf zal toch wel anders kunnen en ik loop een trapje op en boven was een deurtje en kon ik naar buiten. We kwamen op het terrein buiten waar marmer staat uitgestald onze buren tegen die met de kinderen aan de wandel waren. Poosje staan praten en lachen om de kinderen .Dan naar huis gelopen en de koeien moesten van de wei naar de stal dus nog geholpen om ze langs de weg en over de weg naar de andere kant te leiden. Was wel lachen want met zijn vieren was het nog een kluif , ze zijn al dagen lang met de kont tegen de krib. Gisteren wilden ze niet naar beneden komen, en opa had ze op 5 na toch naar beneden gekregen , wilden ze niet de stal in en omdat er nog steeds 5 boven stonden kon hij ook niet beginnen met melken.

12 juni 2011 15:53 | Door: Annemarieke Jullie hebben daar wel je plek gevonden, he! Sterkte donderdag. Ik zal aan je denken. LG,