Rustige dag

Hiephiep hoera Pepijn vandaag 12jaar geworden.
Vanmorgen wakker om 7 van de wekker na een slechte nacht, ik was behoorlijk ziek van mijn Pancreas. Vanmorgen dus gelijk ernstige diarree. Maar gelukkig leeg voor ik de deur uit moest Ik was mooi op tijd bij de HNO en alles was goed. Dan terug gelopen naar de ELI waar de auto stond en in de ELI eten gehaald en meegenomen. Dus we konden thuis gelijk eten. Ik heb maar een beetje gegeten maar later in de middag nog wat. Ik voel me nog steeds niet goed en ben duizelig. Dus een rustige dag verder , wel de was gedaan en zelfs 2 dus dat is weer opgeruimd. Eind van de middag kwam Jannick. hij had ook het oudergesprek gedaan van Theresa. Het gaat haar wel goed maar ze is slordig met haar huiswerk en daarom maakt ze fouten in rekenen en Duits. Bij ons zit ze in alle rust helemaal alleen in de keuken en ik kijk het na. Dan ziet het er goed uit. Ze heeft nu thuis alleen een toetsenbord waar ze haar typen op kan oefenen, wat een armoe. Het corrigeerd niet en laat haar de fouten niet zien.
Jannick is gisteren met Sabrina naar de kinderarts gegaan. Ze wilde oorbellen. Ingrid wilde niet gaan en had tegen Jannick gezegd ik geloof dat ze niet meer wil. Tja ze had tegen Sabrina gezegd dat het heel erg pijn doet. Na de eerste gaf ze een heel harde schreeuw en toen had ze al een spiegel om te kijken en zei ze Ohhhhhhh en na enige overreding wilde ze ook de tweede. Ze is nu apetrots. Ingrid is niet heel erg gecharmeerd maar dat komt meer omdat Sabrina steeds zegt kijk net als Meli. Sabrina heeft exact dezelfde uitgezocht als Theresa toen deed.
De moeilijke dingen mag Jannick doen.
Ik geloof dat Theresa vandaag ging langlaufen met school. Geen idee wat ze er van vond. Ze heeft opnieuw haar telefoon uitgeschakeld dus heb ik Ingrid gebeld. Blijkt dat Theresa naar Engels was. ja nog steeds want ze had te laat opgezegd. Ik heb gevraagd of ze Theresa laat bellen naar mij-.Ik dacht het al want ze reageerde ook niet op de fotos van de kleding die ik gekocht had.
Theresa heeft mij gebeld met de telefoon van Ingrid. Ze vond het langlaufen leuk. Ze vindt de kleding leuk . Dan heb ik even met Sabrina gesproken en dat was het weer.

Kijk, het wordt een echte dame, zo. Mooi hoor!

Annemarieke 2022-01-19 19:43:31

Wat een mooie oorbelletjes. Het staat er goed, een hele dame.

Liduina 2022-01-19 23:38:21

Wat een lieve leuke bloemen oorbelletjes, daar kan je dan ook best trots op zijn Sabrina, echt het staat je geweldig