In der Ruhe liegt die Kraft

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen gewekt door Jannick en het was half 6 uhhhhhhh. Gisteren zijn auto opgehaald en naast het huis gezet, vanmorgen startte de auto maar de Gang deed het niet Dan waren ze al vergeten hem te bellen (hadden een smsje op zijn werktelefoon gestuurd). Dus hij was al te laat want hij moest om 5 uur beginnen. Geluk hij moest in Gröbming werken dus hij is gaan lopen naar waar ze begonnen . De autosleutel aan mij gegeven en gevraagd of ik naar Promberger wilde gaan. Ik kon niet meer slapen dus dan maar tv, we moesten er zelf om 7 uur uit want we hadden een afspraak om 9 in Liezen bij Geomix waar Ruud zou zijn. Dus ik loop tegen 8 naar de garage Promberger en dan terug. Staat Jan te wachten want ook hij kon niet weg want Jannick had zijn auto schuin voor ons gezet en wij konden er niet voorbij. Jannick gebeld dat wij nu ook een probleem hadden. Die heeft Jessi gebeld en die kwam haar auto brengen dan hebben wij haar thuis afgezet en doorgereden naar Liezen. Daar de cadeautjes opgehaald en dan terug en de auto bij Jessi thuis afgeleverd. We kwamen er toch aan voorbij want ze woont in de gelijke flat als de tatoe zaak .Of wel even voorbij de Billa. We hadden de auto mogen houden maar we hebben verder geen auto nodig en ze hoefde ons ook niet naar huis te brengen , het was tijd voor een verplichte wandeling. Het regende wat maar niet koud rondom 5 graden. We waren kwart voor 10 thuis dus eerst een koffie en dan even douchen. Jannick kwam thuis die was ook van de wagen gegaan in Gröbming en was ook gaan lopen. De regen is ondertussen veel meer geworden en langzaam gaat het over in natte sneeuw en dan straks normale sneeuw en dat houden we weer een paar dagen tot zeer forse sneeuwval en vorst tot min 10 in de nacht. Het is donker door de zware bewolking en de mist. Ik moet nog wat gaan verzinnen voor het middageten maar geen haast.
Uiteraard vanmorgen mijn 2e huisje open gemaakt en dit keer een klein flakonnetje met Raumparfum Sakura.
Dan komen ze de auto ophalen en grrrrrrrrrrrrr hij doet het in een keer. Ze hebben hem toch meegenomen naar de garage.
Tot mijn vreugde wist ik ineens waar ik de jute sinterklaaszakken had opgeruimd . De een gevuld en opgeborgen , de ander aan Jannick gegeven. Gewoon de moed niet opgeven.
Een Nederlandse kerstfilm gekeken Die Familie Claus. Dan puddingbroodjes gemaakt en Jannick kwam koffie drinken. Dus allemaal aan een puddingbroodje.
Nog de cadeautjes ingepakt die de kinderen van de Steierdutchies hebben gekregen. Zo kom je de dag goed door. In der Ruhe liegt die Kraft. De auto is nog steeds weg van Jannick. Maar morgen kan hij met de auto van Meli. We wachten maar af wat er uit komt maar Jannick overdenkt nu om de garage voor het feit te stellen om de auto terug te nemen en hij een ander kan uitzoeken. Een auto die al zo veel problemen heeft gegeven . Ik merk wel wat eruit komt.

He, die flat ken ik ook! 😜 Leuk weer een kadootje