Een zeer warme dag

Alweer vroeg wakker met 6 uur. Ik geloof dat de intense vermoeidheid eindelijk weg is. Dus eruit voor de medicijnen en dan erweer in met een kop koffie. Wat tv gekeken en dan opgestaan en een broodje eten. De deur open want het was al snel warm. Dan douchen en wat ik al zo doe in de vroege morgen.
Vanmiddag moet ik het bed voor Sabrina ophalen dus werk aan de winkel. Dus ik moet eerst het oude bed afbreken en alles aan haar kant van de kamer weghalen.
Ik wil ook graag vanmiddag de intocht van al die muziekcorpsen zien , het zijn er 17. De Musikverein Gröbming bestaat 90 jaar. Op de Festwiese zijn grote tenten opgezet en het is 2 dagen feest. Het weer speelt ook mee om het een succes te maken. Meli werkt vandaag en Jannick moet geloof ik voor cursussen naar het RK. Ik hoop dat hij vroeg weg gaat want anders heb ik steeds zijn adem in mijn nek. Ik doe het liever op mijn manier en in mijn tempo.
Klokslag 12 (we hoorden de sirene) waren we klaar. kasten afgebroken, boekenkast uit elkaar en het Kurabed uit elkaar en beneden in de garage gezet. Je kan niet bij Theresa in de kamer komen want die is vol. De kledingkast staat al op zijn plaats alleen moet Jan die vast zetten. Als het goed gaat kunnen we vanmiddag het nieuwe bed halen inclusief bureau en kasten. Dan opbouwen en kijken hoe we de trap gaan maken. Jan is sikkeneurig en heeft niet veel zin . Ik was al boos op hem omdat hij het verdomd een andere broek aan te trekken. Dus de 3e dag op rij kijk ik daar tegen aan. Ik wil dat hij zijn kleding in de avond weg hangt en de volgende dag wat anders aan trekt. Ook kan hij bij het klussen een oude aantrekken ipv een nieuwe. Ik heb dus in mijn eentje de hele zooi naar beneden gesjouwd .
Dan heb ik middageten gemaakt en ondertussen belde ze van het bed dat we om half 2 kunnen ophalen. Dus snel wat gegeten en dan alles uit de auto halen wat we niet nodig hebben, achterbank plat en gaan met die banaan.
Gelukkig wilde Florian de grote dingen met zijn auto rijden. Wij hebben alle kleine onderdelen meegenomen. Een deel al naar boven gesjouwd . Daarna een aanvaring van hier tot ....... met Jannick. Die voelt zich geloof ik erg te kort gedaan en was terug gekomen van het RK en pissig. Dus we hielden het voor gezien. We zijn naar de muziek gaan kijken en nadat we het zat waren terug gelopen.
Voor vandaag is het genoeg geweest in alle opzichten.
Buiten trekt het steeds meer dicht en het waait nu best hard. We kunnen wel wat onweer verwachten.

Het versturen van het kookboekje kost 8,50 heb het boekje gekocht voor 10€ dus niet verstuurd kan je beter misschien recepten zoeken op internet