ik heb van foto's van Björn gekregen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Alweer een nieuwe maand,de tijd vliegt om.
Jannick was gisteren weer naar school en had wat zaalvoetbal gespeeld en sauna,
Is hij op de bal gestapt en gevallen, heel zijn arm erg geschaafd.
Hij zou eigenlijk theorie examen doen maar bij de rijschool bleek dat hij vergeten was zich in te schrijven. Heeft hij nu wel gedaan en hij moet 28 april.
Het is zeer de moeite waard om Jannicks site www.jannick-biatlon.com het is vernieuw en ziet er goed uit er zijn linkjes naar aanverwante onderwerpen zoals de Olympisch Winterspelen. Ook zijn weblog is via deze site te bereiken. De site gaat er steeds professioneler uitzien.
Jan is met de auto naar de garage in Gröbming en hopelijk kan het of gelijk of deze week gedaan worden. Ondertussen kwam de olieman langs. De diepvriesman kwam voor ons langs en daarom was ik thuis want dat wist ik. Voor de olie voor het huis zouden ze bellen maar niets gehoord van ze. Als hij voor niets aan de deur had gestaan was het weer feest geweest.
Jannick heeft vanmorgen school en vanmiddag weet ik niet zou van het weer afhangen.
Het is nu heel erg bewolkt en somber.
Heb ik vandaag kaartjes op de bus gedaan voor Björn, Nina en Olivia, kreeg ik vandaag een kaartje en fotoos van Björn, dat is pas toeval.(geen 1 april grap)
Ik ben er hartstikke blij mee en ze staan al ingelijst op de plank, kan ik er steeds van genieten.
Björn is echt een kerel geworden.