Een vermoeiende dag

Vanmorgen om 6 wakker en een beetje dommelen en in slaap gevallen werd weer wakker en geen Jan naast mij. Het was pas 7 dus even gekeken en hij was in de badkamer. Ik vroeg hem ben kje uit bed gevallen nee zegt hij ik moet toch naar de huisarts. Ik uh het is toch maandag en hij nee dinsdag en ik nee het is maandag. Dus is hij maar weer in bed gekropen morgen herkansing. Dan om 8 weer opgestaan en ik douchen en ontbijten. Jannick kwam koffie drinken met Sabrina en even later kwam Ingrid ook al thuis en ook aan de koffie. Dan moest Jannick weg want die moest motorrijden en het was bar en boos slecht weer. Jan en ik ook op weg naar Liezen, eerst de Post voor de GKK van Ingrid weg gebracht, dan naar de Carla en weer een zooi weg. Dan naar de Obi en heb ik de spullen die we niet nodig hadden terug gebracht. Vroeger kreeg je bij de klantenservice geld terug nu zetten ze het op een kaartje en die geef je aan de kassa af. Dat doe ik zegt de cassiere kunt u er iets voor kopen want ik kan geen geld terug geven. Dus ik nou ik ben klaar met klussen en wil mijn geld terug. Dus ik kreeg mijn geld terug . Dan was mijn treffen met oiemand die de Babyborn spullen wilde hebben. Een grote doos vol dus daarna was de auto leeg. Nog even naar de Lutz want ik wilde een nieuwe gordijn rails hebben waar ik er 3 achter elkaar kan wegschuiven ik heb er nu voor 2 en dan heb ik nooit mijn raam vrij. Het was overal loeidruk en dat op een maandag. Nog snel wat boodschappen bij de Lidl en in de auto Pizza broodjes gegeten. Dan naar huis. Jannick was alweer klaar met de motorlessen en ging nu met de auto naar zijn theorie.
Jan en ik gingen de bank halveren, die bleek aan de binnenzijde van massief hardhout te zijn. Jan ging met de cirkelzaag aan de gang maar kon niet overal bij dus ik met een handzaag gezaagd. Het liep van mijn rug af dan de 2 halve banken naar beneden gekregen maar ook een halve bank kon niet in de auto dus buiten heeft Jan met de cirkelzaag nog meer gezaagd en ik met een stanleymes de stof en schuim snijden. We hebben de hele bank in stukken en stukjes in de auto gekregen. Er kan niets meer bij al heb ik het koffieapparaat waar Jan koffie mee maakte er wel bij gekregen- We moeten toch nog een 2e keer want er staat nog een grote zak met behangpapier, 2 grote stukken hout, de rekken van de vaatwasser, bak glas, bak ijzer en ook nog een zooi van Ingrid. Maar morgen vroeg moet Jan eerst bloed gaan prikken en dan kunnen we naar Aich naar het Depot. Ik vind dat we goed bezig zijn. Dan Jannick weer thuis en zoals elke keer examenangst en gezakt voor zijn theorie, zijn leraar vroeg hem hoe kan dat nou je zit altijd boven de 90 % , Jannick heeft dat ontzettende faalangst geen idee waarom want hij kan het gewoon. Balen want hij moet nu verplicht 3 weken wachten en mag dus ook zijn praktijk niet doen. Hij is nog het meest boos op zichzelf maar dat helpt ook niet. De rijschool kan altijd zien als je de hele reeks gedaan hebt op de pc hoeveel je goed pindakaas dus. fout hebt. Hij heeft meerdere malen de hele reeks opnieuw gemaakt en elke keer goed. Helaas pindakaas dus.
Ingrid had ondertussen onze stoelen aangenomen die eindelijk door de Post gebracht zijn. Jan is toch weer aan de slag gegaan , ik dacht eerst hioj pakt alleen uit maar nee hij zet ze ook in elkaar. Ingrid kwam even voorbij met Sabrina maar is ook weer weg. Nu bij zessen en het is mij wel even genoeg ben hondsmoe.

Ben wel heel benieuwd hoe mooi alles bij jullie gaat worden. 💋