Gewone dagen

Vanmorgen om 8 wakker van de wekker. Douchen aankleden enz. Ik dacht een afspraak te hebben maar die blijkt pas woensdag te zijn. Dan weer uit de kleren want eigenlijk stond badkamer poetsen op het programma. Omdat ik het plafond wilde schoonmaken kon ik dat beter niet met kleding aan doen.. Dus badkamer van plafond tot bodem gepoetst. Dan was het tijd voor mijn eerste kop koffie, Ik had wel een lekkere stol boterham gegeten. Vandaag had mijn Oma Molenaar jarig geweest , dat vergeet ik nooit want dan was het meestal op de 1. januari vieren.
Nog wat hier en daar van de mormale huishoudzaken gedaan. Middageten gemaakt en met Jan samen gegeten. Onder het eten maken kwamen de Sternsingers. Dus ons huis is weer gezegend. Dan alvast middageten voor morgen gemaakt. Grotendeels klaar alleen afmaken.
Ik ben gebeld door een nicht van de familie Seiz, die waren in het huis en dat ga ik morgen met Jan reinigen. Ik heb Christine naar de donderdag verplaatst en ga woensdag naar de StGkk. Ja terug in het normale leven.
De verveling slaat bij ons nooit toe.
Ik heb gisteravond met Erna gesproken en die komt toch een paar dagen naar mij toe. Ik verheug me erop al zal het gemis van Els nog voelbaarder zijn. Ze komt 11 januari en gaat dan zaterdag de 14e weer terug.
De rest van de dag in rust doorgebracht en om vroeg naar bed.