Weekend voorbij en een nieuwe week voor de deur.

Vanmorgen wakker om 7 even blijven liggen en eruit om de tafel te dekken. Dan kwam Jannick al om te kijken en ja ik was wakker en klaar dus kwamen ze allemaal boven.
Het is altijd genieten bij het ontbijt met zijn allen. Dan gingen ze allemaal naar beneden. Later op de ochtend kwam Sabrina terug bij ons en ik denk dat Theresa in haar eigen kamer is. Jannick is met Meli mee die voor IPC werkt. Dan is ze sneller klaar. Wij eten dan daarna met zijn allen bij hen. Ik geloof Schweinsbraten.
Het waait heel erg hard , het is droog en af en toe wat zon maar ook al is het 16 graden absoluut niet lekker.
Jannick belde of ik de aardappelen wilde schillen en koken. Dus dat maar gedaan. Ergens ik denk half 2 waren ze thuis en kwam Jannick de aardappelen ophalen. Dan rondom 2 kwamen ze boven met een grote braadschaal met de Schweinsbraten en aardappellen erin. Salade erbij en ook nog Knödel. Het was heerlijk. Dan gingen ze allemaal weer naar beneden en heb ik alles opgeruimd .
Een heerlijk weekend weer afgelopen. Morgen gaan Theresa en Sabrina na school weer naar Ingrid. Zal voor Theresa wel wennen zijn want die was al een maand hier. Ze heeft fijne dingen gedaan , We hebben haar op het hart gedrukt om elke dag haar Mathe te oefenen, Ze wil heel graag een bepaald boek dat krijgt ze van Jannick en Meli als ze een goed cijfer behaald. Ze heeft laten zien dat ze met oefenen dus kan slagen. Het is ook voor haar een leerproces.

Maandag 11 maart
Vanmorgen wel wakker maar weer in slaap gevallen. Dan alsnog een rondje tv en Fiep die bij mij wilde liggen. Dan toch om 9 uur opgestaan. Douchen en de badkamer schoongemaakt. Aaankleden en de rest. Even met Jannick gesproken die wil niet aan de deur als Ingrid de spullen van de kinderen komt ophalen. Ze moet iets tekenen en dat heeft hij klaar gelegd. Het is donker en somber weer maar het waaien is gestopt. De ochtend kabbelde voort en ik ging koken. Jan had een bak uit de kast gehaald om te legen maar niet geleegd en er viel steeds wat uit. Dus ik vroeg hem je hebt de bak wel gepakt maar niet geleegd wil je dat nog doen? Hij neemt de bak mee en er valt een grote plastik aardappelzak uit. Ik was echt zeer druk met koken en dacht die raapt hij zo wel op. Maar nee hij zet de lege bak in de keuken en veegt met zijn voet de aardappelzak aan de kant. Dus ik zeg hem die kan je ook oprapen. Maar nee want de bak was vies. Dus ik zeg hem dan maak je die even schoon. Dat deed hij en liet de bak nog steeds staan en de aardappelzak liggen. Ik heb alles na het koken opgeruimd. Maar dit zijn dus de dingen die mij ergeren. Dan het middagmaal opgediend en samen met Jan gegeten. Dan verder niet heel veel meer gedaan wat er zo voorbij komt. Later op de middag sausijzenbroodjes gebakken voor bij de koffie. Nog even met Jordy geappt die is blij dat hij een paar dagen komt. Vrijdag halen we Diane en Jordy van de trein af.

Hoe leuk dat Diane en Jordy vrijdag naar jullie toe komen