Een tuin vol

ik werd wakker en Theresa was al wakker dus even knuffelen en toen liep de wekker van Jan af want die moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn in Schladming om het EKG kastje terug te brengen. Ik heb ondertussen gedoucht en samen met theresa ontbeten en zij blijft wat tv kijken in bed wat prima is want ze ging wel laat naar bed gisteravond. Nu wachten op Dominik en dan bedenken wat we verder nog gaan doen. DE dag is stralend begonnen mooie blauwe lucht zonnig en al warm. De deur naar buiten staat al open.Dominik kwam en om 10 uur waren we allemaal in de tuin. Sabrina was vervelend bij Ingrid en die was dingen aan het doen dus ik zei ik neem haar ook wel mee naar buiten dus haar in het gras gezet en het was goed. Wij hadden ondertussen alle onderdelen van de trampoline naar buiten gezeuld en ook Theresa en Dominik hielpen. Jannick ging erst de nestschommel in elkaar zetten en toen die klaar was heb ik Sabrina daar in gezet. Ik kreeg een strandstoel van Ingrid dus ik zat er heerlijk in de zon bij. Jannick en Jan gingen de trampoline in elkaar zetten en geloof me dat duurt uren.. Edith de zus van Ingrid kwam met Viktoria en Leonie en ook allemaal buiten. Het was echt flink warm.Ingrid had voor allemaal gekookt en ik had de kinderen allemaal aan hun zithoekje neergezet en gezehd dat Ingrid hun eten in plastik bakjes moest doen. Jannick en Jan zaten op het terras en de rest binnen. Jannick moest naar het Frühlingsfest van het RK in Schladming en Tracht naar 125 jarig bestaan van de Muziekverein in Pruggern. We hadden van Trixi een grote watermeloen gekregen dus die had ik voor na het eten in stukken gesneden en ze hbben nog niet eens alles er van gegeten dus morgen nog wat. De kinderen hebben zich buiten helemaal uitgeleefd en de nestschommel is een groot succes maar zeker bij Sabrina. Pasgen vieren kwam er echt een bui aan dus snel alles opgeruimd want als het komt is het snel en veel. Ze wilden bij mij boven spelen dus ik had gezegd dat is goed maar geen lawaai en geen geren. Dus Theresa en Viktoria in de keuken met het poppenhuis en de paardenstallen. Leonie met de little people in de huiskamer en Dominik ging zich zitten vervelen en die moest ik elke keer roepen van niet slapen. tegen half zes ging Edith met de kinderen dus allemaal uitzwaaien. Theresa in tranen want mama had slaapspullen mee naar beneden genomen en ze wilde bij ons slapen van mij mocht het dus mocht ze haar spullen weer boven brengen- We hadden nog wat bami van gisteren en ik had daar loempia bij dat wilde ze ook wel en at het nog op ook. Om 8 uur lag ze erin. Wij nu een beetje bank hangen bij de tv.

Prachtig die nestschommel. Daar gaan jullie veel plezier van krijgen.