gaat nu spannend worden

Zweden, Idrefjäll

25 november
Gisteren was het erg koud , het stormde en het sneeuwde. Ik ben nog naar de sauna en het zwembad geweest en Jannick is gisteravond nog gaan bowlen met Joël, Herbert,Luciën,Ilonca en Chardine. Even iets gezelligs met elkaar.
Vanochtend had Jannick testwedstrijd en die ging erg goed. De spanning loopt heel langzaam op. Vanmiddag had hij alleen een uurtje klassiek. Verder een rustige dag.
Ze hebben vandaag de kerstboom op het pleintje geplaatst. Ik heb gelijk een kerstsfeer over me. Al die sneeuw en dan de kerstboom, we drinken chocolademelk en appeltjes kaneelthee.
Dan nog de openhaard en de kaarsjes, en het gevoel is daar.
Ik hoorde van Jan dat het bij ons in Ramsau ook al wat gespoord is. We spreken elkaar regelmatig, hij heeft het druk met werken. Ik heb Randy gisteren ook nog even kunnen bellen en hem zelf kunnen feliciteren. Als je geen internet hebt lopen de contacten toch allemaal wat stroever. Ik tel nu wel de dagen af en wil wel weer naar huis nu.