Veel regendag

We vallen van het ene weertype in het ander en af en toe weet je gewoon niet wat je overkomt. Geen idee of het filmpje in Nederland ook rond gaat van de extreme weercel die over Wenen trok. Dat geeft een goed beeld van hoe het in de bergen toe gaat en nu zelfs Wenen. De mensen daar dachten dat de wereld onderging.
Ik kan helaas het filmpje die op het jounaal kwam niet vinden dan zie je wat er in de lucht gebeurd en hoe het in enkele seconden over Wenen gaat .
https://twitter.com/i/status/1160952758561902592 ik geloof dat het deze kan zijn.
Ik was om half 7 wakker en ben maar opgestaan, normaal kijk ik in bed wat tv nu maar in de huiskamer omdat Theresa nog sliep. Die kwam pas om half 9.
Het is zeer donker en er valt veel regen. Als het daar bij blijft is het niet zo heel erg.
Ik besloot dat ik de pan die ik bij Danuta heb meegenomen in te wijden. Zij heeft hem vanuit Nederland gekregen maar door alle ellende niet veel tijd om er wat mee te doen.
Dus deeg kneden en laten rijzen. Ondertussen de vulling maken en nu staan er 16 bapao in de reuzenpan te stomen met behulp van een ijzer plaatje omdat ik inductie kook.
Jannick kwam al thuis maar wilde niet komen eten dus ik bewaar er straks maar eentje voor hem. Ondertussen had ik de was gedaan en zit nu in de droger. Toch het gevoel dat de morgen goed besteed was.
Helaas was het deeg niet echt goed gerezen maar ze waren eetbaar dus nog een keer een poging wagen volgende week.
De rest van de dag een beetje rommelen en in de midag was ik op de bank in slaap gevallen wat mij wel goed gedaan heeft. Weer een dag voorbij.