JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Oostenrijk, Bad Aussee

10 februari 2012
We zijn samen naar Bad Aussee naar de genecoloog gegaan en ja die bevestigte ons dat we ouders worden. Hij heeft ons een echo laten zien en ook echo fotos gegeven. Over 14 dagen terug dan krijgt Ingrid haar moeder/kind pas. !Ingrid is nu dus 5 weken zwanger.!
We voelen ons allebei euforisch en kunnen het niet geloven.
Het brengt veel dingen in een stroomversnelling, we waren op zoek naar een huis maar dat moet nu nog snel ook. Ingrid woont in een apaprtement van het ziekenhuis en daar mogen we geen kinderen of huisdieren. We kunnen als we niets vinden tijdelijk in mijn woning maar dat kan hooguit tot ons kind een paar maanden is want het is ook een beetje klein.
We hebben wel wat huizen op het oog maar of het gaat lukken.

22 februari 2012 22:18 | Door: Jorran Zo dat gaat daar allemaal even in een stroomversnelling! Jannick, Ingrid en natuurlijk ook Nicolet en Jan, 2x de beste wensen! En inderdaad dat dat boontje maar niet te veel op jou gaat lijken Jannick. ;)

molenaar.ruesink 2017-10-02 19:09:42

22 februari 2012 22:35 | Door: jan klaasssens En ook hiermee gefeliciteerd, natuurlijk! Dat zal een verandering geven! We hopen dat alles goed mag gaan en dat er goede woonruimte te vinden is.