Schwarzach

Vanmorgen weer alle tijd genomen want het inslapen ging weer heel slecht dus wel geslapen maar toch een korte nacht. Het is opnieuw een mooie dag en het lijkt erop dat we meer dan 20 graden gaan halen want nmet was het al 19 graden.De huishoudelijke klusjes vaatwasser, wasmachine enz, gedaan Dan bleek er een kat te hbben overgegeven in de woonkamer. Dus weer wat te ruimen. Dan toch eerst een kop koffie. We gaan denk ik om half 12 rijden want ik moet naar het ziekenhuis in Schwarzach. Ik ben nieuwsgierig .
We zijn om half 12 gaan rijden en eerst koffieglazen bij de Eurogast gekocht in Schladming. Vandaar op weg naar Schwarzach. Een kilometer of 8 voor Schwarzach zijn we naar de McD gegaan. Heerlijk op ons gemak en dan doorgereden naar het ziekenhuis. Jan vond een plek aan de buitenkant aan de weg. Dus ik een stukje lopen. Dat spaart veel parkeergeld , ik ben minimaal 10 Euro kwijt en nu niets. Jan wandelt wat . Het duurde best lang en het gaat mij niet zo goed. Ik kon volgende week al opgenomen worden maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Dus nu ga ik 2 november het ziekenhuis in. Ik kon ook op en neer rijden maar daarvoor is het gewoon te ver en dan zit Jan de hele dag ergens te wachten want hij mag niet mee het terrein op en ik heb heel veel onderzoeken. We beginnen met bloedonderzoek, Ct, Maagspiegeling en tegelijkertijd mijn Pancreas behandeling dat is onder narcose. Dan de volgen de dag nog meer en een darmspiegeling ook onder narcose als alles goed verloopt mag ik dan naar huis en anders kom ik er niet uit.
Dan nog even naar de kapel daar, daar heb ik een bijzondere band mee. De kaarsjes neergelegd om te worden aangestoken. Dan Jan gebeld dat ik er aan kom en dan samen naar huis.
Danuta ligt ook in het ziekenhuis na een hartaanval. Ik weet niet waar ze ligt maar ze hoopt morgen naar Rottenman over gebracht te worden. Tja we worden allemaal een dagje ouder en de gezondheid gaat achteruit.
Eind van de middag weer thuis en snel aan de koffie. Dan straks nog mijn broodpakket halen en is de dag gelopen.