brak

Montag 5.Jänner
Na een nacht slecht slapen en een hoofd vol snot voel ik me brak. De storm is nu gaan liggen maar het ging vannacht flink te keer en er is behoorlijk sneeuw gevallen volgens Jan een 40 cm. Dus die is ook aan het ruimen geweest. Ingrid moest naar Liezen en bracht Theresa bij ons , gelukkig was ze best lief vanmorgen en kon ik een beetje blijven hangen. Ik drink maar veel maar trek heb ik niet en het smaakt ook niet meer. Om 12 werd Theresa weer opgehaald door Ingrid . Jan is nog steeds met het kastje aan het fröbelen en het past er precies tussen in de keuken, de man van de Baumarkt had scheef gezaagd zei Jan dus moest hij her en der er nog wat aan doen. Ik geloof dat het einde nu in zicht komt, ik dacht hop plankjes op maat in elkaar en klaar maar dat was het schijnbaar toch niet.
Voor Jan iets kant en klaar uit de vriezer gehaald en ik hoef even niets.
Als het weer mee zit en ik me wat beter voel wil ik nog wel gaan kijken naar de Glöcklerlauflauf hier in Gröbming.
Ik voel me …...........................................................................................................!!!!!!