Camera gekocht

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag 30 januari
Gisteren had Jannick de ÖM sprint, super skies maar hij ging in de klim onderuit, fataal op een sprint anders was hij bij de beste 3 nu lag hij eruit want alleen de beste 8 doen de finale.
Jammer maar zaterdag herkansing op de einzel klassiek. Zeker een wedstrijd voor Jannick als hij overeind blijft.

Morgen hebben wij het heel druk want het hele huis gaat weg en alles komt weer vol.
De mensen van het grote appartement gaan om 6 uur weg dus beginnen we gelijk, ik wil graag naar de wedstrijd kijken. Jan blijft dan wel thuis om het af te maken en op de gasten te wachten.

Vanmiddag een nieuwe camera gaan kopen in Liezen, ik heb er nu een die onderwater kan, tegen 10 graden vorst en kan laten vallen van 1.50m. Ik verzin vast wel iets waar de camera niet tegen kan. De vorige kon niet tegen een herbalifebad. Morgen wil ik hem uitproberen. Ik had hem in een krantje gezien en toen heeft Jannick gebeld en hebben ze hem gelijk apart gelegd. Een Olympus, knalgeel, dan kan ik hem makkelijk zien liggen. Had goed gepland ,trein vanaf Schladming en dan had ik 45 minuten voor de trein terug ging. Maar ja de trein had 25 minuten vertraging. Toch gegaan en gelukkig is het vlak bij het station, ik was precies op tijd terug. Dan kon Jan mij nog ophalen anders is hij al naar zijn werk en kom ik niet boven. Jannick reed ook mee want die had zijn laatste Fahrsicherheitstest en ruim geslaagd met 1+.
De rij instructeur had hem gevraagd wat hij zo al gereden had en hij zei, naar Nederland, verschillende keren naar Duitsland en naar Scandinavie. Toen zei hij oh dan snap ik al dat je zo goed rijdt.

De 20e krijgt Jannick bezoek, . Jorran komt de 21e.