toch geen feest

Vanmorgen wakker en het was pas 6 uur. Een beetje dommelen en om 7 uur broodjes gaan bakken. Nog een beetje tv kijken in bed en dan kwam Theresa om 8 uur en was bijna alles klaar. Meli sliep nog die had de afgelopen dagen 12 uur gewerkt en is vandaag vrij maar moet vanavond de nacht in. Dus slaap kan ze goed gebruiken.
Na het ontbijt nog een beetje koffie drinken en in de huiskamer rond hangen. We hebben op Teams alle schooldingen doorgenomen. En ik heb weer een nieuw rooster op de deur hangen. Dan ging Jannick om 10 uur naar beneden en ik rook het al Sabrina had poep in de broek. Het was zo erg dat ik haar onder de douche gezet heb na haar uitgepeld te hebben.
Het is nu al 24 graden en pas kwart over 10. Vanmiddag ,is het Familiefest.
Dus in de middag op pad met elkaar al konden we nergens iets vinden of het wel of niet doorging. Dus toen we aankwamen bleek er niets te zijn. Theresa teleurgesteld . Ik vroeg aan Jannick of ze dan wilden midgetgolfen maar nee dus een nog grotere pruillip bij Theresa. Onderweg passeerde we Post dus gevraagd of de kinderen een ijsje mochten en ja dat mocht. Dus hebben we tegenover Post op een bankje gewacht tot de ijsjes op waren. Thuisgekomen vroeg Jannick kunnen jullie de kinderen boven nemen, nou nee want we willen wat gaan eten want dat dachten we op de familiedag te doen . Hij pissig maar Meli moet slapen en ik dan ga je toch met de kinderen naar boven. Nou nee dat wilde hij niet. Dus hem gezegd dat is dus als je kinderen hebt dan is overdag slapen niet echt iets wat gaat. Je kan ze niet vastbinden. Maar hij zei maar we zouden eigenlijk deze week de kinderen niet hebben dan denk ik dan maar nee zeggeen tegen Ingrid want het is wel heel makkelijk om steeds op het laatste moment de kinderen door te schuiven dus betere afspraken. Dus Jan zijn autosleutel gehaald en we besloten wat te eten in de Mez bij dat restaurant te halen. Daar ook een Radler gedronken. Het was weer boven de 30 graden en we vonden het een prima afsluiting van de vakantie periode. Dan samen thuis gegeten en naar de F1 kijken wat een zootje en Lewis komt met alles weg. Maar super overwinning van Ricciardo en Norris en een goede race van Bottas.
Ik had gezegd dat ik de kinderen onder de douche zou zetten dus die kwamen om 5 uur en dan pyamaklaar. Sabrina wilde bij ons nog wat tv kijken en Theresa was naar beneden gegaan. Dan werd Sabrina weer opgehaald door Jannick. Even het ochtend programma voor morgen door gesproken. Jannick gaat om 4.15 naar zijn werk dan gaat bij mij de babyfoon aan. Dan maken wij de kinderen wakker en ontbijten aankleden en schooltassen vullen nog met de trommeltjes die we dan vullen enz.
Dan ben ik Marjanne gaan bellen en dat hebben we samen weer volgehouden tot half 11. Fijn om een avond te klessebessen.