Heen en weer dag.

Kwart voor 7 eruit en even later kwam Sabrina . Die was al kant en klaar en had al ontbeten. Theresa was al weg naar de bus. Dan ging Jannick werken. Meli was er nog niet maar nadat Jan Sabrina had weggebracht was ze thuis. Dus autozitje van hun auto in die van ons want vanmiddag naar de ergotherapie in Hohenfeld /Haus met Sabrina.
Dan heeft Jan mij afgezet bij Christine en later weer opgehaald. Dan is hij Sabrina gaan halen maar die kwam een les later pas uit dus hij wilde wachten. Ik ondertussen het middageten gemaakt.
Dan met zijn drietjes gegeten. Na het eten moest Sabrina huiswerk maken en dat ging voor geen meter. Dus een deel gedaan en dan gestopt. Even na half 3 op weg naar de ergotherapie van Sabrina. Bleken we wat te vroeg maar er is geen wachtruimte. Sta je daar in de kou. Dan kreeg ze therapie maar je mag niet blijven. Dan vraagt ze naar de map van Sabrina maar daar weten we niets van en of Sabrina haar huisschoenen bij zich had. Nee dat hadden we ook niet. Zij wist zich geen raad met de Schienen van Sabrina dus die heeft Ingrid haar dan niet aangedaan als ze naar de therapie gaat. Ik zei haar ze mogen uit en ze vroeg of ik ze dan weer aan kon doen. Dat was geen probleem voor mij. Tja naar huis gaat niet en het is gewoon koud. Dus dan maar naar de McD want dat is niet te ver. We houden van een kop goede koffie dus die aan de koffiebar gehaald dan ook maar met wat lekkers. Was mijn gebakje grotendeels bevroren dus mee terug gegaan. Dan een ander uitgezocht.Weer terug om Sabrina op te halen en haar aangekleed inclusief haar Schienen.
Thuis was Meli wakker dus even naar Meli en die heeft Sabrina gezegd dat ze huiswerk moest maken. Meli is zelf meegegaan en ze had de wind er onder. Jannick kwam pas half 6 thuis was een lange dag voor hem. Had bijna nog heel veel langer geweest. Zijn baas had om 13 uur fiat gekregen dat de lading klaar stond die Jannick moest gaan halen. Dan komt hij daar aan om 15 uur zegt een kerel dat het nog wel even kan duren tot 5 uur want ze verwachten hem niet voor 20 uur . Jannick gezegd ik ga niet wachten en heeft zijn baas gebeld want hij komt dan ook niet uit met zijn rijtijden. Die heeft even gebeld en zie de helft geladen en dan gewoon weg. Jannick zegt er wordt per rit betaald en niet de hoeveelheid lading. Dus betalen doen ze dan toch.
Theresa belde om 17 uur dat ze op de bus ging in Stainach en belde later dat ze bijna in Gröbming was. Jan heeft haar gezegd dat ze bij het busstation moet wachten dan haalde hij haar daar op met de auto. Dan is ze helemaal blij.
Theresa had haar verjaardagscadeau gekregen want dat was er toen ze jarig was nog niet. Helemaal blij met haar Harry Potter plaid en ze heeft weer zo´n parelplakdinge gekregen ook met Harry Potter figuren. Dan ook nog met allerlei hulpmiddelen en een mooi koffertje waar allemaal potjes inzitten waar ze de parels op kleur kan bewaren. Ze is gelijk begonnen en heeft al bijna een figuurtje af.
Ik hoorde van Meli dat Theresa 1x in de 2 weken volleybal kan doen op school op de dag dat ze naschoolse opvang heeft. Nee dat mag ze niet want ze zou wel een bal op haar beugel kunnen krijgen. Altijd van die onzinnige redenen. Ze mocht van Meli zeggen wat ze voor haar venster in haar nieuwe kamer wil hebben. Dus dat krijgt ze dan ook.
En we hoeven morgen toch niet voor dag en dauw op want Jannick hoeft toch niet heel vroeg te beginnen. Dus Sabrina wordt ook door Jannick naar school gebracht. Als hij thuis is staat hij voor de kinderen op , kleedt ze aan en maakt het ontbijt. Hij brengt meestal Sabrina met de fiets .met haar fiets eraan vast.
We hebben nu steeds vorst in de nacht al is het komende nacht wel minder met minus 2.
De dag weer overleeft.
Nog vergeten dat ik vanmiddag 2 vossen heb gezien , hardstikke leuk . Verder de valken en buizerds allemaal op het zelfde stuk weiland.