Niet veel loos

Niet veel loos.

Wat een zeikweer vandaag, mistig en helaas voor ons regen en hoger sneeuw. Met 5 graden ook geen sneeuw te verwachten. Vannacht was er ook geen vorst geweest.
Donker dus de hele dag het licht aan en geen weer om met Theresa er op uit te gaan. Die had heerlijk geslapen bij ons tot 6.15, nog een beetje tv in bed en dan eruit en douchen, ontbijten.
Theresa speelde de hele morgen erg lief. Middageten wij falafal, pitabrood en salade en wat patat erbij. Theresa kan dan ook smullen. Later in de middag werd ze lastig, dit wilde ze niet dat was niet goed . Dus om 16 uur zat ze in haar pyama want ze had geknoeid op haar kleren en die wilde ze niet meer aan. Dan was het weer vriendelijk en nu zit ze te stempelen aan haar tafeltje.
Als alles goed gaat komt Jannick morgen eindelijk weer thuis. En die baalt behoorlijk want ipv vrij deze week moet hij de hele week werken en dat na een maand lange dagen en geen enkele dag vrij. Daar komt bij dat hij met een week alweer voor een maand weg gaat dus weer lange dagen zonder vrij. Hij wilde de maand maart vrij maar daar is nu al een week vanaf gehaald en ik ben nieuwsgierig wat er van overblijft. Ik zei hem al jij kan met 45 met pensioen dan kan je de vrije dagen in leveren.
Ingrid komt pas weer rondom 20 uur thuis en ik hoop voor haar dat Theresa dan nog wakker is. Ze heeft Theresa ook dan een paar dagen niet gezien. Maar morgen is ze vrij .